کد خبر: 225922
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

معاونت بازاریابی و فروش سایپا اعلام کرده که این معاونت در تعطیلات تابستانی خودروسازان نیز فعال است و تحویل محصولات این گروه خودروسازی به مشتریان در تعطیلات تابستانی صنعت خودرو نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش «اخبار خودرو»،با اعلام معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا مبنی بر فعالیت کامل این معاونت در ایام تعطیلات تابستانی صنعت خودرو، عرضه محصولات سایپا به بازار و همچنین سایر خدمات مرتبط با این حوزه، در دهه پایانی مردادماه همزمان با تعطیلات تابستانی خودروسازان ادامه خواهد یافت.

بر این اساس، معاونت بازاریابی و فروش سایپا از ۲۲ مرداد تا ۲ شهریور ماه فعال خواهد بود و به خدمت‌رسانی به مشتریان خواهد پرداخت.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سایپا مطمئن UA ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
    2 0
    اینا توو روزای عادی کاری خودروی ما رو که تو پارکینگشون داره خاک میخوره رو تحویل ندادند بعد میخوان تو این تعطیلات خودشون رو کاری نشون بدن و بگن ما در همه حالت در حال خدمت رسانی هستیم ،یعنی سایپا انتهای این جوسازی هاست ، یک ماهه خودروی من فاکتور شده ولی هنوز ندادن ، ایران خودرو نه اینکه بهتر باشه ها ولی این جور جوسازی مسخره که خودش رو مشتری مدار بدونه نداره
  • تیبا۲ IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    0 0
    تعطیلی چیه ! شما مرده اید ،یک ماه ماشین من فاکتور شده واز تاریخ بیمش داره میگذره وشما تحویل ندادید ،اونوقت تو این تعطیلات میخواین چکار بکنیید که قبلا نکردید ،تا دیروز میگفتیید بودن ماشین در پارکینگ جز ضرر برای ما چیز دیگه ای نیست و اگر ماشین در پارکینگ مانده به دلیل نقص قطعه هست ،حالا آقایون سایپایی ها ماشین ما نقص قطعه داره که به ماتحویل نمیدی یا از ضرر خوشت میاد .یا شایدم نبود تریلی چاخان تازه ای که یاد گرفتیید .
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    0 0
    این شعارها شگرد تبلیغی شرکت های سایپا وایران خودرو است .یک دستگاه خودرو در مرداد ماه 97 ثبت نام کرده ام با موعد آبان 97که دعوتنامه آن با 2ماه ونیم تاخیر ارسال شد که با کمال تاسف پس از تکمیل وجه وعده 120 روزه دادند امروز با گذشت 195 روز هنوز اتفاقی در فرآیند فروش خودرو صورت نگرفته وشرکت سایپا پاسخگو نیست وتمامی سامانه های شکایات را با اختلال مواجه کرده و از پاسخگویی شفاف طفره می رود. حالا ادعا دارند در تعطیلات تابستانه اقدام به تحویل خودرو نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =