کد خبر: 225949
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۸
ب ام و سری ۷ - BMW 7 Series

جلوپنجره‌ بزرگ ب‌ام‌و سری 7 مدل 2020 جنجالی‌ترین بخش این سدان لوکس بوده و آدریان فن هوی دونک، مدیر طراحی این برند باواریایی به خوبی از این موضوع آگاه است.

به گزارش «اخبار خودرو»، او انتقادات برخی افراد به جلوپنجره‌ این خودرو را شنیده اما به اهداف مدنظر ب‌ام‌و برای طراحی ظاهری این خودرو وفادار باقیمانده است. 

وی در مصاحبه با موتورینگ گفته است: «هدف ما اطمینان از این بحث بود که افراد تفاوت بین سری 7 و 5 را متوجه شوند و آن را تشخیص بدهند.»

فن هوی‌دونک همچنین گفت انتقاداتی به سری 7 قبل از فیس‌لیفت و شباهت زیاد از حد آن به نسل قبلی وارد شده است.

او در ادامه بیان کرد: می‌دانم مردم با دیدن سری 7 فیس لیفت شوکه می‌شوند. انتقادات را متوجه شده‌ام اما  فکر می‌کنم این راه اجتناب‌ناپذیر بوده، هدف ما طراحی خودرویی است که همه آن را دوست داشته باشند اما این امر همیشه ممکن نیست.»

فن‌هوی دونک سلایق شخصی را مساله بین‌المللی می‌داند. از نظر او اروپایی‌ها معمولا خودروهایی با ظاهر عادی‌تر را دوست دارند و مشتریان اروپایی بیشترین انتقادات را به ظاهر سری 7 فیس لیفت داشته‌اند. در مقابل باید گفت چینی‌ها ظاهر این خودرو را دوست دارند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م.مهری IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    0 0
    حساب کردم اگه تا اخرین روزای زندگیمم کارکنم ها بالاخره به یاری خدا میتونم یه جلو پنجره باواریایی بخرم اخ جون دو۳ دارم ..خیلی دو۳ ذارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =