کد خبر: 225962
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
آکورا

به‌تازگی برند لوکس «هوندا» از محصول جدید عملکردی خود با نام تایپ اس کانسپت رونمایی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، این خودرو جدید که در قالب یک کانسپت معرفی شده نشان از زبان طراحی جدید آکورا دارد. خط شخصیت برجسته با زاویه خاص، فاصله محوری زیاد و پیکره تنومند تناسبات دلنشینی را به‌وجود آورده است.

مجموعه‌ای از خطوط برجسته که حجم‌هایی را روی بدنه ایجاده کرده تا عضلانی‌ به چشم آید و گرافیک جدید چراغ‌ها با LED و ورودی هوا در جلو و جلوپنجره پنج‌ضلعی ظاهری تهاجمی و البته جذاب برای تایپ اس به‌وجود آورده است.

فاصله محوری زیاد و پوزه کشیده و سقف کمانی به‌همراه پشت کوتاه منجربه این شده که استایلی جذاب و متفاوت به‌وجود آید. درنمای عقب چراغ‌های کشیده با دو خروجی دوبل در طرفین و دیفیوزر و رینگ‌های 21 اینچی نشان از عملکردی بودن این کوپه چهاردر جدید آکورا دارد.

آنچه که مدیر طراحی آکورا اعلام کرده تایپ اس یک خودروی چهاردر اسپرت خانوادگی برای آینده نه‌چندان دور خواهد بود که مهندسان آکورا برای آن قوای‌محرکه الکتریکی در نظر گرفته‌اند. ضمن اینکه قرارگیری اسپویلر و دیفیوزر و رینگ‌های 21 اینچی چندپره‌ای به‌معنای پرفورمنس بودن تایپ اس است.

درواقع طراحان و مهندسان تایپ‌ اس به‌زودی از خودروی چهاردر اسپرتی که از قوای محرکه الکتریکی قدرتمندی بهره خواهد برد، رونمایی خواهند کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =