کد خبر: 225968
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
اسمارت فورتو منصوری

منصوری که یکی از مشهورترین تیونرهای جهان است، به تازگی در جدیدترین پروژه خود سراغ اسمارت فورتو رفته و تغییراتی گسترده را روی این خودرو کوچک و اقتصادی اعمال کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، این خودرو شهری کوچک به کیت بدنه‌ پهنی مجهز شده که شامل برخی موارد همچون قوس‌های چرخ پهن‌تر، رکاب‌های جانبی جدید، آپرون جلو و دیفیوزر عقب دارای خروجی‌های اگزوز است.

یک جلوپنجره‌ جدید با میله‌های عمودی نیز از محصولات مرسدس AMG الهام گرفته است. کاپوت جلو، بال نصب شده روی سقف و آینه‌های جانبی با ظاهر کربنی و نهایتا رینگ‌های 17 و 18 اینچی تکمیل‌کننده‌ ظاهر این کوچولوی دوست‌داشتنی هستند.

این تیونر ایرانی‌الاصل ادعا می‌کند استفاده از متریال سبک، ظریف و نرم در کابین باعث ایجاد بهترین حس راحتی شده است. تمام آنچه می‌توانیم ببینیم پوشش چرم روی اکثر سطوح است که شاید باب‌میل همه نباشد. عناصر مشکی پیانوی متضاد و همچنین دوخت‌هایی به همین رنگ به همراه لوگو تیونر روی فرمان و صندلی‌ها از دیگر ویژگی‌های کابین هستند.

برخی دیگر محصولات تیون‌شده توسط منصوری این اسمارت فورتو قوی‌تر شده است. پیشرانه‌ 3 سیلندر 0.9 لیتری توربوی فورتو هم‌اکنون قدرت 125 اسبی و گشتاور 200 نیوتون متری دارد درحالی‌که نسخه‌ استاندارد آن با خروجی 90 اسبی و گشتاور 135 نیوتون‌متری عرضه می‌شود.

نسخه‌ کابریولت فورتو نیز تیون‌شده که از سپرهای متفاوت، رنگ بدنه‌ آبی مات، رینگ‌های جدید و همان جلوپنجره‌ یاد شده بهره می‌برد و در کابین نیز چرم سفید و آبی به همراه عناصر تیره‌رنگ به‌کار رفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =