کد خبر: 225969
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
تصاویری جاسوسی از برلیانس V9

خودروسازی چینی برلیانس که سابقه حضور در بازار ایران را در کارنامه خود دارد، به‌تازگی جدیدترین محصول شاسی‌بلند خود را راهی تست‌های جاده‌ای کرد تا آخرین ارزیابی‌های پیش از تولید و عرضه را روی آن انجام دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»، به‌تازگی تصاویری جاسوسی از برلیانس V9 در برخی رسانه‌های اروپایی منتشر شده است. این شاسی‌بلند در جایگاهی بالاتر از مدل V7 قرار گرفته و از پلتفرم M8X که با همکاری هلدینگ برلیانس و گروه ب‌ام‌و توسعه یافته سود خواهد برد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد برلیانس حداقل مدت یک سال است تست‌های عمومی این خودرو را شروع کرده و بر پایه‌ پوشش‌های استتاری این پروتوتایپ می‌توان گفت چینی‌ها فرایند توسعه‌ای آن را ادامه خواهند داد.

به نظر می‌رسد برلیانس V9 در بخش جلوی خود از جلوپنجره‌ بزرگی مانند مدل V7 استفاده خواهد کرد و دارای چراغ‌های زاویه‌دار خواهد بود. برلیانس همچنین در این نسخه‌ پیش‌تولید از رینگ‌های نقره‌ای و مشکی استفاده کرده است.

در بخش عقب نیز یک اسپویلر کوچک روی سقف و خروجی‌های اگزوز دوگانه به چشم می‌خورد. اگرچه به نظر می‌رسد بدنه‌ این خودرو از برخی تشابهات با برادر کوچک‌تر یعنی V7 برخوردار بوده اما کابین تفاوت‌های بنیادین دارد.

مدل V9 موجود در تصاویر از یک صفحه‌نمایش برای پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی استفاده کرده است. این طراحی کاملا تمیز و یک دست بوده اما شاید به اندازه‌ی کابین V7 چشم‌نواز نباشد. جزئیات چندانی از قوای محرکه‌ این شاسی‌بلند هفت‌نفره منتشر نشده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Moharam ali zahori IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    0 7
    ماشین خوب با تمام امکات خوب لطفا ارایه کنید
  • محرمعلی ظهوری سیاهرودی IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    4 3
    خیلی خوب
  • ملت IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    0 2
    برید این ماشینهای چینی بی کیفیت رابیارید وملت خو درابه کشتن بدهید جان ملت که برای مسئولین اهمیتی ندارد این ملت استحقاق همین مسئولین رادارند خودکرده راتدبیرنیست
  • مهدی یوسفی FR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    1 0
    باز همین ماشینهای چینی که سگ شرف داره به لگن سازهای ایرانی خخخخخخخ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =