کد خبر: 225975
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳
اتوبوس الکتریکی BYD

کمپانی خودروسازی «بی‌وای‌دی» موفق شده است 100 دستگاه اتوبوس تمام‌الکتریکی در اختیار سیستم حمل‌ونقل عمومی کشور شیلی قرار دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»، عملکرد چشمگیر اتوبوس‌های تمام‌الکتریکی بی‌وای‌دی باعث شده است فعالیت این اتوبوس‌ها علاوه بر ژاپن، به دیگر کشورهای بزرگ جهانی، از جمله هند یا حتی نوردیک نیز سرایت کند. حال اخیرا خبر رسیده است که شیلی نیز 100 دستگاه از اتوبوس‌های الکتریکی بی‌وای‌دی را برای استفاده در ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی خود درخواست کرده است.

وزیر حمل‌و‌نقل و ارتباطات راه دور کشور شیلی به همراه وزرای انرژی و محیط‌زیست این کشور در دیدار خود با نمایندگان کمپانی خودروسازی BYD چین، روز چهارشنبه معادل 100 دستگاه اتوبوس برقی جدید را از کمپانی خودروسازی BYD در بندر سن‌آنتونیو دریافت کردند و مورد استقبال هیات‌وزیران شیلی قرار گرفتند.

کمپانی خودروسازی BYD موفق به تحویل 10دستگاه اتوبوس تمام‌الکتریکی از نوع K9 به کشور شیلی شده است و این برند دقیقا همان اتوبوس‌های تمام الکتریکی خواهد بود که در اختیار ژاپن، هند، کشورهای نوردیک یا حتی در آینده نه چندان دور در اختیار ایالات متحده آمریکا قرار خواهد گرفت.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • كامران IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    1 0
    خب معلومه چرا شيلي ميتونه و ما نميتونيم: يا شيلي خيلي ثروتمند تر از ايران است يا چيني ها رابطه خيلي بهتر از ايران با شيلي دارند يا هواي كلان شهر هاي شيلي خيلي كثيف تر از هواي كلان شهر هاي ايران است يا خلاصه خيلي دلايل ديگر!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =