هاشم یکه زارع

هاشم یکه زارع که در شهریورماه سال 92 سکان هدایت ایران خودرو را بدست گرفته بود با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت برکنار شد و جای خودرو را به «عباس علی آبادی» می دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»، ربیعی سخنگوی دولت دقایقی قبل از برکناری هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو خبر داد و اعلام کرد: مدیرعامل ایران خودرو امروز به دلیل تغییر قیمت برکنار  و آقای علی آبادی جایگزین می شود.

آنطور که سخنگوی دولت به رسانه ها اعلام کرده، مدیرعامل ایران خودرو به صورت عمدی و بدون هماهنگی قیمت محصولاتش را افزایش داده و به همین دلیل برکنار می شود.

ربیعی تأکید کرد: افزایش قیمت خودرو قانونی نبوده و باید بررسی شود که آیا اشتباه نرم افزاری یا خطای شخصی بوده است.

به گزارش تسنیم، یکه زارع از سال 92 مدیریت ایران خودرو را در اختیار داشت و امروز بعد از 6 سال از این شرکت خودروسازی می رود.

مدیرعامل جدید ایران خودرو، عباس علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا است؛ از جمله سوابق کاری و مدیریتی علی‌آبادی نیز می‌توان به فعالیت در جهاد سازندگی، مشارکت در اجرا و مدیریت پروژه‌های نیروگاهی کرخه و کارون 3، مدیریت‌ عاملی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و معاونت وزیر نیرو در امور برق و انرژی اشاره نمود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرمر IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
    0 0
    سلام حالا که مدیر عامل ایرانخودرو برکار شد قیمت کارخانه محصولات ایرانخودرو میاد پایین؟من با کلی قرض و وام سال گذشته ی ۴۰۵ ثبت نام کردم اون موقع قیمتش ۳۵ بود بعد از یکماه افزایش دادن شد ۴۵۶۰۰ و قرار شد دیگه تا یکسال افزایش ندن یعنی حالا قیمت ۴۰۵ همون ۴۵۶۰۰ میشه ؟این برای مردم مهمه نه تغییر الکی مدیر عامل
  • یک شهروند IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
    7 0
    باید این کار خیلی زود تر ها انجام می شد . مگر شرکتهای خودروسازی که انحصار در اختیار دارند بعد از مدت طولانی تولید چرا باید قیمتهای خود را یکباره به این اندازه افزایش دهند ؟!!! البته تعویض مدیر اگر بدون تاثیر در قیمت ها باشد چه تاثیری به حال مشتری می کند؟!! تنها چیزی که برای مشتری مهم است مساله اقتصادی است و قیمت خودرو و کیفیت و ارایه مدلهای جدید و بروز است و نه مدیر خودرو سازی . با تعویض مدیر هم قیمتها به قبل از موج گرانی فکر نمی کنم برگردد و کاهش یابد . فقط امیدوارم قیمتها معقول تر شوند
  • وطن پرست IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
    0 0
    به نام روز عدالت و مولا علی اگر واقعا عدالت در این موضوع مدنظر است حتما سرنخ خریدهای کلا شبه ناک و ابهام آلود این شرکت خودرو ساز را در شخصی به نام و... که از ابتدای مدیریت ایشان را از امریکا آورده و معاونت خرید را به ایشان دادند ، باید دنبال کنید و حساب‌های این خواهر زاده و خانمش در چین و امریکا را پیدا کنید تا حقوق مردم پایمال نشود. جانباز دوران مقدس
  • aa IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    0 0
    واقعا فکرمیکنید کسی از مسئولین کامنتهای شما را میخواند فکر نکنم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =