کد خبر: 226008
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
عبدالله بابایی

مشاور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا موفق شده است تا با افزایش تولید، عرضه خودرو به بازار را افزایش داده و ضمن پاسخگوئی به تقاضای بازار، تعداد تعهدات معوق خود را نیز کاهش دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»،عبدالله بابایی با بیان اینکه روند افزایش عرضه محصولات سایپا به بازار افزایشی بوده و این سیر صعودی ادامه نیز خواهد داشت، افزود: کاهش قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد در ماه های گذشته نتیجه تلاش مدیران و کارکنان این گروه خودروسازی در افزایش تولید و عرضه محصولات بوده و ادامه نیز خواهد داشت.
بابائی به اقدامات ثمربخشی که در کشور برای افزایش عمق ساخت داخل محصولات داخلی نیز اشاره کرد و گفت: التهاب ناشی از محدودیت های بین المللی با حرکت همسو و هماهنگ مجموعه های مرتبط داخلی در جهت بومی سازی قطعات خودرو کنترل و مدیریت شد و ادامه این روند به پویائی بیشتر صنعت خودرو منتهی خواهد شد.
مشاور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پایان گفت: در صورت حمایت از صنعت خودرو به ویژه در تامین ارز مورد نیاز این صنعت، می توان امیدوار بود رونق تولید بیش از پیش در این صنعت استراتژیک محقق شود و با افزایش عرضه، به زودی شاهد خواهیم بود که تفاوت قیمت کارخانه خودروها با بازار آزاد به طور کامل از بین رفته و قیمت ها یکسان شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • اصغر IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    2 0
    لعنت بر صنعت خودروسازی که خون مردم را تو شیشه کرده و مافیایی درست کرده که هیچ قدرتی نمیتواند جولش را بگیرد.قرار بود قیمت کارخانه تا آخر مرداد تغییری نکند، مثلا پژو 207 بود 47تومان،بهمن ماه کردند 70 تومان، الان که میگن بین حاشیه بازار و قیمت قدیم کارخانه. مسخره کردند ملت را.
  • حسین رحمانی IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    1 0
    من نمی دونم این ماشینها را به کی تحویل می دهند الان 18 ماهه ماشین از سایپا ثبت نام کردم ولی ماشین را تحویل نمی دهند در صورتی که چند بار حضوری پیش این اقا رفته ایم و قول داده اند
  • حلوا IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    2 0
    باحلواحلواگفتن دهان شیرین نمیشه به عمل کاربرآیدبه سخندانی نیست
  • meee IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    1 1
    بعدش اوقات ماشین ۱۵ میلیونی که شده ۴۰ میلیون چی؟برمیگرده به قیمت قبل؟؟آقا بسه با خر که طرف نیستین ...
  • سمانه کوهنشین IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    2 0
    به خدا قسم تمام این حرفها دروغه بنده دقیقا یک ساله تیبا صندقدار ثبت نام کردم 5 ماهه تکمیل وجه شده هیچ جای این کشور پاسخگوی این تاخیر عجیب در تحویل یک خودروی اشغال نیست شماره پذیرشش هم 9211183
  • zahra IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
    1 0
    پراید۳۰روزه فروش فوری من داره میشه ۱۲۰روز .چقدر راح دروغ میگین
  • محسن IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
    0 0
    دروغه مث .... دروغ میگین ماشین من قرار بوده شهریور ۹۷ تحویل بشه امروز شهریور ۹۸ هست هنوز خبری ازش نیست
  • محمود IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
    0 0
    نصف حقتونه منم یه پراید له دارم ولی با این قیمت ماشین نمی‌خرم.بابا یه کم متحد باشید نخرید نخرید. وقتی منو تو نخریم ایران‌خودرو و سایپا ماشیناشونو چیکار می کنن؟
  • مهدی RO ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    0 0
    اون روزی که مجوز افزایش قیمت صادر شد قرار بود خودروساز ۵ درصد زیر قیمت بازار بفروشد!! حالا چرا دم از یکسان شدن قیمت میزنید . الان قیمت توی بازار هر روز کمتر میشه شما هم باید هر روز ۵ در صد قیمت رو بیارید پایین تازه اونوفت به تعادل میرسیم. متوجه خوا۶ید شد پراید و تیبا چند می ارزه!!!
  • امیر IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
    0 0
    اقای محترم میگی قیمت کارخانه و بازار یکسان سازی بشه اخه قیمت بازار میاد پایین یا قیمت کارخانه میره بالا تا برسه به بازار.خوشم میاد مثل ... حرفاتونو دوپهلو میزنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =