کد خبر: 226056
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
دنا

شرکت ایران خودرو شرایط فروش اعتباری دنا پلاس و پژو پارس TU۵ را به تعداد محدود از فردا آغاز می‌کند.

 به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت ایران خودرو شرایط فروش اعتباری ۲ محصول خود را به تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۶/۰۶ تا زمان تکمیل ظرفیت آغاز خواهد کرد.

در این طرح با هدف جلوگیری از ثبت‌نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت‌نام برای مصرف‌کننده نهایی خودرو، شرکت ایران خودرو فیلترهایی را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده تا در صورت ثبت‌نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت‌نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف ۲۰ روز مسترد شود.

 در این روش فروش صرفاً مشتریانی امکان ثبت‌نام خواهند داشت که چک‌های طرح "سامانه صیاد" را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند؛ از این‌رو اطلاعات صادرکننده چک پس از انجام پیش‌پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم ادامه فرآیند فروش امکان‌پذیر خواهد بود.

  ضمناً چک بازپرداخت اقساط با تاریخ قیدشده در بخشنامه صرفاً از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک، دو و ...) وجود ندارد و عنوان صادرکننده چک در این بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد. فک رهن سند خودرو پیش از موعد چک‌ها نیز برای هیچ‌یک از محصولات این بخشنامه امکان‌پذیر نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =