کد خبر: 226149
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
بویو شاسی‌ بلند جیلی

اکثر ما با برند چینی جیلی آشنا هستیم اما دوستانی که اطلاعات زیادی دراین‌باره ندارند، بهتر است بدانند جیلی از سال 2016 تاکنون یک شاسی‌بلند جمع‌وجور با نام بویو  (Boyue ) را در چین عرضه می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، این خودرو طی دو دوره در نمایشگاه خودرو شیراز حضور داشت و به عنوان محصول بعدی کمپانی چینی برای عرضه آن در ایران موردارزیابی قرار گرفت. البته در آمریکای‌جنوبی بویو به نام امگرند X7 اسپرت شناخته می‌شود. این محصول توسط پیتر هاربوری طراحی شده است و یکی از موفق‌ترین شاسی‌بلندهای جیلی به شمار می‌رود.

حال نسخه فیس‌لیفت این خودرو معرفی شده که از تغییرات زیادی برخوردار بوده و به همین خاطر نام خودرو نیز به «بو‌یوپرو» تغییر کرده است.

خودرو موردبحث که از نیمه‌دوم سال جاری وارد بازار خواهد شد، هم‌اکنون دارای اکوسیستم هوشمند GKUI19 جیلی و اولین خودرو مستقل چینی است که از چیپست E01 استفاده می‌کند. به‌لطف این دو سیستم، جیلی می‌گوید «بو‌یو‌پرو» هوشمندترین شاسی‌بلند تاریخ است.

این خودروساز چینی از سیستم اطلاعات سرگرمی GKUI19 که توسط چیپست E01 کار می‌کند، به عنوان ابرمغز شاسی‌بلند جدید خود نام می‌برد و آن را دروازه‌ای به سمت اینترنت 5G می‌داند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =