کد خبر: 226184
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
اسمارت EQ فورتو کابریو

 برابوس که هر سال در نمایشگاه خودرو فرانکفورت جدیدترین محصولات خود را به نمایش درمی‌آورد، امسال نیز در این نمایشگاه به معرفی یکی از محصولات جذاب خود تحت‌عنوان موشک ارزان پرداخته است.

به گزارش «اخبار خودرو»، اسمارت EQ فورتو کابریو خودرویی است که توسط برابوس مورد بازبینی قرار گرفته و دستخوش تغییرات بنیادی شده است.

البته برخلاف انتظار، این محصول قدرت چندانی ندارد و مانند سایر محصولات برابوس، از اعداد و ارقام خیره‌کننده‌ای برخودار نیست. در واقع اولتیمیت E پس از اعمال تغییرات، قدرت 91 اسب‌بخاری و گشتاور 180 نیوتون‌متری دارد. این رودستر کوچک می‌تواند در 10.9 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست یابد و حداکثر سرعت 130 کیلومتر در ساعت را ثبت کند. عملکرد این خودرو با یک سوئیچ به اصطلاح «هیجان‌رانندگی» که در کابین نصب شده  است، کنترل می‌شود. این سیستم دارای چهار حالت مختلف است. حالت سطح یک باعث می‌شود خودرو مانند EQ فورتو کابریوی عادی عمل کند. در حالت اکو شاهد افزایش میزان احیای انرژی هستیم، درحالی‌که حالت اسپرت باعث کاهش آن می‌شود و پاسخ بهتر پدال گاز را به همراه دارد. حالت اسپرت‌پلاس نیز جذاب‌ترین حالت است و بهترین عملکرد خودرو را به نمایش می‌گذارد. از تغییرات ظاهری این خودرو می‌توان به کیت بدنه پهن‌پیکر، رینگ‌های اسپرت 18 اینچی و رنگ سفارشی بنفش رویال نام برد. تریم داخل کابین نیز با این رنگ ارائه خواهد شد. البته تنها 28 دستگاه از این خودرو تولید و با قیمت 58 هزار و 845 یورو عرضه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =