تویوتا

کمپانی تویوتا اعلام کرد نسخه روباز سنچوری جدید را به‌منظور شرکت در مراسم تاجگذاری امپراتوری ژاپن تولید کرده است. این مراسم که در اکتبر برگزار خواهد شد، میزبان مقامات بلندپایه 190 کشور از جهان است. 

به گزارش «اخبار خودرو»، تویوتا یکی از برندهایی است که همواره به دلیل مقرون‌ به‌صرفه و اقتصادی بودن شناخته می‌شود. از همین‌رو زیرمجموعه لوکس این برند با نام لکسوس برای اقشار مرفه‌ پا به عرصه رقابت گذاشته است. اما در این میان تویوتا محصولی را با نام سنچوری از سال 1960 عرضه کرد که بازار هدف آن ثروتمندان و افراد خاص بود. 
این محصول که تاکنون سه نسل از آن به بازار عرضه شده، به رولزرویس ژاپنی معروف است. حال کمپانی تویوتا اعلام کرد نسخه روباز سنچوری جدید را به‌منظور شرکت در مراسم تاجگذاری امپراتوری ژاپن تولید کرده است. این مراسم که در اکتبر برگزار خواهد شد، میزبان مقامات بلند‌پایه 190 کشور از جهان است. 
سنچوری جایگزین رولزرویس کورنیش III در خانواده سلطنتی ژاپن شده است. تاکنون اطلاعات دقیقی از مشخصات سنچوری روباز ویژه مراسم تاج‌گذاری منتشر نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود این خودرو مانند نمونه استاندارد از پیشرانه 5 لیتری V8 هیبرید با توان تولید 425 اسب‌بخار برخوردار باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =