کد خبر: 226289
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
محصولات ایران خودرو

با وجود محدودیت‌ها و چالش‌های موجود در زمینه تامین و تولید خودرو، ایران خودرو برخی از تعهدات معوقه محصولات خود را به روز کرده و به روزرسانی تعهدات سایر محصولات نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»، تعهدات پژو پارس ای.ال.ایکس، پارس اتوماتیک، هایما اس 5، دناپلاس و سمند ای.اف7 بنزینی به روز شده و تعهدات به جا مانده و معوق محصولات پژو405 بنزینی و دوگانه سوز نیز به زودی اجرا و به روز خواهد شد.

برمبنای این گزارش، با تدابیر اندیشیده شده از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و بازنگری در قراردادهای موجود با سازندگان، به زودی رونق به خطوط تولید این خودروساز بازگشته و شرایط تولید و تحویل خودرو به مشتریان بهبود خواهد یافت. برهمین اساس،‌ تحویل روزانه دوهزار دستگاه خودرو به مشتریان به زودی محقق خواهد شد.

فروش اموال و دارایی‌های غیرمولد، بهبود ساختارهای مالی با هدف کاهش هزینه‌های تولید و اجرای برنامه‌های فروش فوری از جمله اقدامات و تلاش های فعلی ایران خودرو است که نتایج آن درکوتاه مدت منجربه افزایش تولید و عرضه خودرو و ایجاد تعادل در بازار خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید،‌ گروه صنعتی ایران خودرو از سال گذشته تاکنون توانسته بیش از 514 هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده و در شرایط تحریم و مشکلات در تامین قطعات، به تولید و عرضه خودرو ادامه دهد و درحال حاضر نیزاقدامات با هدف عرضه درراستای حذف دلالان و واسطه‌ها ( با افزایش تولید )‌ منجر به ثبات و کاهش قیمت خودرو در بازار شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
    1 0
    اما خودروی بنده که تحویلی آذر 97بوده هنوز تحویلم ندادن که هیچ دعوتنامه ایی هم که من امید بدهد هم بدستم نرسیده و الان مهرماه 98هست و هنوز شرکت ایران خودرو جواب سر بالا میده
    • کیومرث IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
      1 0
      یکسال و نیم ماشین H30 cross ثبت نام کرده ام ولی متاسفانه تا کنون هیخ چواب فانع کننده ای از نما ینده کی ایران خودرو نکرفته ام لطفا با تغییر مدیر عامل جدید امر تحویل خودرو تسریع شود
  • محمد IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
    1 0
    بنده سال 96 ثبت نام کردم ولی خبری نیست
  • بابک بیات IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
    1 0
    سلام:خودرهایh30کراس 9ماه تاخیر تحویل دارند هرچه به تهران دفترمرکزی ایران خودروزنگ میزنیم فایده ندارد جواب قانع کننده نمیدن !!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =