کد خبر: 226303
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
سورنتو 2021

به‌تازگی رندرهای دیجیتالی از این محصول منتشر شده که تقریبا چهره نهایی آن را به نمایش درآورده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»، سورنتو یکی از محصولات محبوب و پرفروش کیاست و در بازار جهانی آمار فروش مناسبی از خود به‌جا گذاشته و  نسل جدید این خودرو نیز در حال گذراندن مراحل نهایی جهت عرضه به بازار است.

چندی پیش تصاویری از این خودرو با پوشش استتاری در رسانه‌های اروپایی منتشر شد که نشان می‌داد این شاسی‌بلند کره‌ای نسبت‌به نسل پیشین خود، تغییرات بنیادی را تجربه کرده است. به‌تازگی رندرهای دیجیتالی از این محصول منتشر شده که تقریبا چهره نهایی آن را به نمایش در‌آورده است. 
در نمای جلو این خودرو، شاهد طرح یکپارچه چراغ‌ها و جلوپنجره معروف کیا هستیم که به سبک محصولات جدید این برند نظیر تلوراید، دارای ظاهری مدرن و جذاب است. پانل‌های بدنه این خودرو به دلیل بهره‌مندی از خطوط حجیم، ابهت بیشتری دارند که این موضوع ظاهر اسپرت‌تری را برای آن به ارمغان آورده است. همچنین درکابین سورنتو 2021 شاهد تحولی در طراحی هستیم که به تبعیت از محصول بزرگ‌تر در این سگمنت یعنی کیا تلوراید، فضایی مدرن، باکیفیت و مجهز به امکانات رفاهی فراوان پدید آمده است. 
پیش‌بینی می‌شود کیا برای این محصول طیف وسیعی از پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی و هیبرید را ارائه کند که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به موتور 2.4 لیتری، 2 لیتری GDI توربو و پیشرانه 2 لیتری هیبرید اشاره کرد. همچنین احتمال عرضه این خودرو با پیشرانه شش‌سیلندر 3.8 لیتری GDI نیز وجود دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =