کد خبر: 226385
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

لکسوس نسخه‌ ویژه‌ای از کراس‌اوور NX300 به‌نام Black Line را رونمایی کرده که در مقایسه با مدل استاندارد تغییراتی ظاهری به خود دیده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،لکسوس نسخه‌ ویژه‌ای از کراس‌اوور NX300 به‌نام Black Line را رونمایی کرده که در مقایسه با مدل استاندارد تغییراتی ظاهری به خود دیده است. لکسوس به‌تازگی نسخه‌ جدیدی به مدل‌های کراس‌اوور NX300 خود اضافه کرده و نام  این مدل را Black Line Special Edition گذاشته و سعی کرده است با اعمال تغییراتی ظاهری، ظاهر آن را شبیه به جنگنده‌های رادارگریز کند. 
جالب است این نسخه فقط به رنگ مشکی به بازار عرضه نمی‌شود؛ بلکه آن را در سه رنگ سفید و خاکستری و قرمز می‌توان خرید که هریک زیبایی خاص خود را دارند. قسمت‌های مشکی‌رنگ شامل فریم جلوپنجره و چراغ‌های مه‌شکن و آینه‌های جانبی هستند. رینگ‌های جدید ۱۸اینچی برخلاف نامشان، مشکی‌رنگ نیستند و به رنگ برنزی رنگ‌آمیزی شده‌اند. همچنین، برخلاف مدل‌های عادی NX که گلگیرهای آن‌ها مشکی‌رنگ است، در این مدل گلگیرها به رنگ بدنه هستند. با اینکه گلگیرهای رنگ بدنه ترکیب خوبی دارند اما شاید برخی افراد رنگ برنزی رینگ‌ها را نپسندند. لکسوس NX300 نسخه‌ مشکی سال ۲۰۲۰ و با قیمت ۴۴ هزار و ۷۱۰ دلار برای مدل دیفرانسیل‌جلو و ۴۶ هزار و ۱۱۰ دلار برای مدل دو‌دیفرانسیل به بازار خواهد آمد. ناگفته نماند فقط دوهزار دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =