کد خبر: 226397
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
جیلی GC6 نیوفیس

خودروسازان‌بم به تازگی شرایط فروش اقساطی خودروی جیلی GC۶ نسخه اکسلنت را ویژه مهر ماه ۹۸ با قیمت قطعی اعلام کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، طبق بخشنامه جدید این شرکت، قیمت مصوب این خودرو ۱۶۲ میلیون تومان بوده و موعد تحویل آن نیز ۳۰‌روزه کاری اعلام شده است. همچنین در این طرح جریمه تاخیر در تحویل خودرو معادل یک درصد محاسبه خواهد شد.

در این طرح خریداران می‌توانند یکی از دو روش بازپرداخت تسهیلات درنظرگرفته‌شده را انتخاب کنند که شامل اقساط ماهانه و هر ۳‌ماه یک‌بار می‌شود. بنابراین به انتخاب مشتری، مبلغ تسهیلات و اقساط تعیین می‌شود.

مدت اقساط در این طرح از ۱۲ تا ۳۶ ماه قابل تعیین خواهد بود.

جیلی GC۶ فیس‌لیفت از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱.۵ لیتری با توان تولید ۱۰۵ اسب‌بخاری بهره می‌گیرد. همچنین انتقال نیروی موتور به چرخ‌های جلو برعهده جعبه‌دنده ۴ سرعته اتوماتیک است.

از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به ۲ کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو، سیستمهای ترمز و پایداری ABS و EBD، چراغ‌های مخصوص روز و همچنین سانروف اشاره کرد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس اقلیمی IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
    0 0
    باسلام . جیلی امگراند که تولید قدیمی تر از جیلی GC6 است دارای کیسه هوای بیشتری است که سرنشینان عقب هم دارای کیسه هوا هستند ‌. به جای اینکه پیشرفت در این زمینه داشته باشند پست رفت کرده اند که خیلی جای تآسف است . و قیمت این خودرو جیلی مدل GC6 به مراتب از جیلی مدل امگراند بالا میباشد . تشکر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =