کد خبر: 226601
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
ولستر NPerformance

کمپانی هیوندای به‌تازگی از نسخه مفهومی ولستر N پرفورمنس به‌مناسبت نمایشگاه سما که به‌زودی آغاز به‌کار خواهد کرد، پرده‌برداری کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، کمپانی هیوندای به‌تازگی از نسخه مفهومی ولستر N پرفورمنس به‌مناسبت نمایشگاه سما که به‌زودی آغاز به‌کار خواهد کرد، پرده‌برداری کرده است.

این خودرو که به قطعات افترمارکتی مجهز شده است، قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه استاندارد دارد. بسیاری از قطعات استفاده شده ساخت برند KWA بوده و شامل باله عقب، کاپوت سفارشی و قطعات نارنجی‌رنگ بدنه می‌شود که با رنگ تیره بدنه تضاد زیبایی به‌وجود آورده است. درفضای داخلی نیز مواردی چون آلکانترا با ظاهر شبیه جیر، صندلی‌های Sabelt، اهرم تعویض دنده آلومینیومی و دکمه قرمزرنگ استارت به‌چشم می‌خورد. پیشرانه چهارسیلندر دو لیتری توربوشارژ این خودرو که 275 اسب‌بخار تولید می‌کند، همان نمونه‌ای است که درنمونه‌های عادی ولستر N نیز نصب می‌شود. این پیشرانه به‌جعبه‌دنده‌ شش‌سرعته‌ دستی متصل شده است که قدرت را به چرخ‌های جلو می‌فرستد. صدای این پیشرانه از طریق سیستم اگزوز اسپرت Capriso به‌گوش سرنشینان خواهد رسید. هرچند قدرت پیشرانه هیوندای ولستر N پرفورمنس بدون تغییر باقی مانده، به‌واسطه تقویت سیستم ترمز و نصب سیستم تعلیق اسپرت با کمک‌های برند H&R، آنتی رول‌بارهای محور جلو و عقب از برند Daewon و رینگ‌های 19 اینچی OZ با تایرهای P-Zero Corsa ساخت پیرلی این خودرو عملکردی متفاوت نسبت به نسخه‌های معمول خواهد داشت. کمپانی هیوندای قصد دارد با به‌نمایش درآوردن این خودرو درنمایشگاه سما، قابلیت‌های بالای آن درزمینه ارتقا و تیونینگ را به‌همگان ثابت کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =