کد خبر: 226616
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
کرمان موتور

شرکت کرمان‌موتور، عرضه‌کننده محصولات جک در ایران، به‌تازگی شرایط فروش متنوعی را برای محصولات این برند ویژه آبان‌ماه 98 اعلام کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت کرمان‌موتور، عرضه‌کننده محصولات جک در ایران، به‌تازگی شرایط فروش متنوعی را برای محصولات این برند ویژه آبان‌ماه 98 اعلام کرده است. در این بخشنامه خودروهای جک S5، S3 و J4 با شرایط نقدی و اقساطی به فروش خواهند رسید. 
بر این اساس طبق اطلاعیه منتشرشده، قیمت خودرو جک S5، 299 میلیون تومان اعلام شده است و متقاضیان می‌توانند با پیش‌پرداخت ۹۰، ۴۵، ۳۰ یا ۲۵ میلیون‌تومانی، نسبت‌به خریداری این خودرو اقدام کنند.
موعد تحویل این خودرو تیر و شهریور 99 اعلام شده است. سود مشارکت درنظر گرفته شده در این طرح 18 درصد و سود انصراف 12درصد قبل از دعوتنامه و 21درصد پس از دعوتنامه محاسبه خواهد شد. 
متقاضیان با ثبت‌نام براساس این شرایط فروش، می‌توانند از تخفیف تا سقف ۱۰میلیون‌تومان و تسهیلات خرید خودرو تا سقف 100‌میلیون‌تومان، بهره‌مند شوند. 
علاوه‌بر این کرمان‌موتور شرایط فروش قطعی و غیرقطعی جک S3 را اعلام کرده است. 
در این طرح، قیمت خودرو 210 میلیون تومان اعلام شده و متقاضیان می‌توانند با پیش‌پرداخت‌های 60، 30 ، 20 و 15میلیون‌تومانی ثبت‌نام کنند. موعد تحویل خودروها تیر و شهریور 99 است.
در شرایط فروش قطعی جک اس3، ثبت‌نام‌کنندگان از تخفیف تا سقف 8میلیون‌تومان و تسهیلات خرید خودرو تا سقف 70‌میلیون‌تومان بهره‌مند خواهند شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    0 1
    تحویل فوری هم دارید؟
  • ع.ف IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    0 0
    لطفاشرایط ثبت نام برای متقاضیان اعلام شود
  • النترا NL ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    0 0
    واقعا مغز خر خورده هر کی ثبت نام کنه . اینها ماشین های قبلی که ۱ سال هست پول گرفتند را هنوز ندادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =