کد خبر: 226619
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
ايران‌ خودرو

مدیرعامل ایران خودرو از روند کاهشی تعهدات معوق این خودروساز با موعد تحویل سال ۹۷ و عرضه خودروهای ثبت نامی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا دوازدهم آبان ماه حدود ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو از تعهدات معوق تحویل مشتریان شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، فرشاد مقیمی تصریح کرد: البته برخی از تعهدات نیز از سال قبل وجود دارند که به دلیل شرایط خاص اقتصادی کشور، خودروی آنها قابل تولید و تحویل نیست که پیشنهاداتی به مشتریان محترم ارائه شده تا در صورت تمایل و رضایت، خودروی مورد نظر تبدیل و با تعیین تکلیف نهایی، خودروی تبدیلی به سرعت در لیست تحویل قرار گیرد.

وی افزود: تعهدات معوق در فروش فوری محصولات شرکت در هفته اول مهرماه در حدود ۳ هزار و۶۰۰دستگاه بود که در حال حاضر این شرکت هیچ‌گونه تعهد معوقی برای فروش فوری محصولات خود ندارد.  

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    0 0
    سال 96 ثبت نام کردم باعنوان مشارکت در تولید 20ابان 97پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه کردم که طی 20 روز خودرو را تحویل بگیرم الان بعد از گذشت 13ماه از عدم تحویل بدلیل خودروی تکراری ومراجعه به سازمان فروش جهت پیگیری بمن میگن شما دلال هستی به نظر شما چرا موقع ثبت نام اسمش مشازکت در تولید بود الان که بازارشون داغ شده دلالی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

آخرین اخبار