کد خبر: 226634
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
نسخه هیبرید لینکلن آویاتور

لینکلن در زمان رونمایی از آویاتور اعلام کرده بود مدل گرندتورینگ را به‌صورت سفارشی با قوای محرکه‌ هیبرید هم عرضه خواهد کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،لینکلن آویاتور جدید یکی از دوست‌داشتنی‌ترین محصولات این برند در چند سال اخیر است. این شاسی‌بلند در نمایشگاه لس‌آنجلس 2018 معرفی شد و ظاهر و کابین ظریف آن توجهات زیادی را به‌خود جلب کرد. لینکلن به‌تازگی قدرت این شاسی‌بلند را ارتقا بخشیده و همان‌گونه خواهید دید مدل هیبرید آویاتور با قدرت قابل‌توجهی تولید خواهد شد. 
لینکلن در زمان رونمایی از آویاتور اعلام کرده بود مدل گرند‌تورینگ را به‌صورت سفارشی با قوای محرکه‌ هیبرید هم عرضه خواهد کرد. این مجموعه از یک پیشرانه‌ 6 سیلندر 3 لیتری تویین‌توربو و واحد الکتریکی تشکیل شده و طبق اعلام شرکت قدرت 450 اسب‌بخاری خواهد داشت. 
البته حالا و پس از انجام تست‌های گوناگون مشخص شده است قدرت این خودرو 494 اسب‌بخار خواهد بود و به این ترتیب آویاتور به یکی از قوی‌ترین شاسی‌بلندهای لوکس و میان‌سایز تبدیل خواهد شد. این مدل هیبرید تنها نسخه‌ای از آویاتور نیست که با افزایش قدرت مواجه می‌شود. نسخه‌ استاندارد از پیشرانه‌ یادشده استفاده کرده و قدرت 400 اسب‌بخاری دارد. این قدرت تغییری نکرده اما گشتاور آن به 563 نیوتون متر رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =