کد خبر: 226637
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

نوویتک؛ جدای از پروژه‌های تیونینگ مفصل برای خودروهای برندهایی همچون فراری، لامبورگینی، مک لارن، مزراتی و رولزرویس، به کار ارتقای محصولات تسلا هم مشغول است.

به گزارش «اخبار خودرو»، نوویتک؛ جدای از پروژه‌های تیونینگ مفصل برای خودروهای برندهایی همچون فراری، لامبورگینی، مک لارن، مزراتی و رولزرویس، به کار ارتقای محصولات تسلا هم مشغول است. این شرکت که قبلا پکیج‌های تیونینگ خود برای مدل‌های S و X تسلا را معرفی کرده هم‌اکنون دست روی جدیدترین محصول شرکت یعنی مدل 3 گذاشته است. 
بهبودهای این خودرو شامل قطعات آئرودینامیکی کربنی، رینگ‌های 21‌اینچی فورج کاری شده، سیستم تعلیق اسپورت و کابینی لوکس‌تر است. نوویتک برای بدنه‌ تسلا مدل3 یک اسپویلر لبه‌ای در جلو را در نظر گرفته که به بخش پایینی بدنه چسبیده است. 
اسپویلر لبه‌ای و دیفیوزر عقب و پانل‌های متفاوت جانبی از دیگر تغییرات ظاهری هستند. تمام این قطعات ظاهر کربنی داشته هرچند می‌توان قطعات همرنگ بدنه را نیز انتخاب کرد. تکمیل‌کننده‌ این تغییرات نیز رینگ‌های NV2 نوویتک هستند که با همکاری ووسن توسعه‌یافته‌اند. این رینگ‌ها مخصوص تسلا مدل 3 ساخته شده‌اند از طراحی غیرمعمولی برخوردارند و از نوع 5 پره دوبل هستند. مشتریان می‌توانند این رینگ‌های 21 اینچی را در 72‌رنگ متفاوت و با طرح پولیش خورده یا مات سفارش دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =