کد خبر: 226712
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
اسنپ و تپسی

مشاور رئیس اتاق اصناف ایران گفت: تاکسی‌های اینترنتی بر اساس میزان پیمایشی که دارند، ما به التفاوت افزایش قیمت بنزین با بنزین سهمیه‌ای به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»، علی عوض‌پور در گفتگو با تسنیم با بیان اینکه کارگروه تنظیم بازار در روزهای اخیر به صورت روزانه جلسه دارد اظهار کرد: در این جلسه دستگاه‌های مختلف اعلام کردند که کالاهای مورد نیاز مردم را تامین کرده اند و هیچ مشکلی در رابطه با تامین و توزیعکالاها در کشور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سیاست‌هایی برای تسهیل شرایط حمل و نقل در نظر گرفته شده است افزود: مشکل خاصی برای تامین و توزیع کالا وجود ندارد به همین منظور افزایش قیمتی نیز در نرخ کالا و خدمات نخواهیم داشت.
مشاور رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه بازرسی در بازار بعد از افزایش قیمت بنزین افزایش می‌یابد ادامه داد: در جلسات تنظیم بازار نیز تاکید شده است که با هیچ مصوبه تنظیم بازاری موافقت نمی‌شود.

وی تصریح کرد: بعد از افزایش قیمت بنزین اتاق اصناف همراه با سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت و خود تشکل‌های صنفی، نظارت‌ها را بر بازار افزایش می‌دهد.

عوض‌پور گفت: بر اساس پیشنهاد اتاق اصناف ایران، سهیمه بنزین تاکسی تلفنی‌ها نیز اختصاص یافته است و مورد تایید کمیته سه نفره با حضور نمایندگان وزارت نفت، وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت.

وی افزود: تاکسی‌های اینترنتی نیز بر اساس میزان پیمایشی که دارند ما به التفاوت افزایش قیمت بنزین با بنزین سهمیه‌ای به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    0 0
    ما که صدها کیلومتر با وعده اینها کار کردیم ی ریال هم ندادند هر دفعه ی حرف زدن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =