کد خبر: 226738
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
نسل جدید هیوندای توسان

هیوندای در غرفه خود علاوه‌بر ارائه آیونیک، یک نسخه مفهومی با نام Vision T را نیز به نمایش درآورده است که به عقیده بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران، پیش‌نمایشی از نسل آتی هیوندای توسان خواهد بود.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی کره‌ای هیوندای که سال‌های گذشته پیشرفت قابل‌توجهی داشته، برای حضور در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس که هم اکنون درحال برگزاری است، گزینه‌های جذابی را به نمایش درآورده که نشان از اهداف بلندپروازانه این خودروساز کره‌ای دارد.

هیوندای در غرفه خود علاوه‌بر ارائه آیونیک، یک نسخه مفهومی با نام Vision T را نیز به نمایش درآورده است که به عقیده بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران، پیش‌نمایشی از نسل آتی هیوندای توسان خواهد بود. پیش از این اعلام شده بود نسل آینده این کراس‌اوور -هیبرید خواهد شد، اما اطلاعات دقیق‌تری از قدرت خروجی و برد پیماشی آن اعلام نشده است. البته برخی منابع اعلام کرده‌اند نسل جدید هیوندای توسان پلاگین-هیبرید با همان مشخصات فنی هیوندای سوناتا هیبرید عرضه خواهد شد که در این صورت باید شاهد نصب یک پیشرانه 2لیتری تنفس طبیعی با قدرت 150اسب‌بخار به همراه موتور الکتریکی باشیم که درمجموع قابلیت تولید نیرویی معادل 200 اسب‌بخار خواهد داشت. باتوجه به اینکه تاکنون تفاوت چندانی میان نسخه‌های مفهومی و محصولات تجاری‌سازی‌شده هیوندای وجود نداشته، انتظار می‌رود نسل جدید هیوندای توسان نیز شباهت بسیار زیادی با مدل مفهومی Vision T داشته باشد. با این تفاوت که در نمونه تجاری و تولیدی شاهد اضافه شدن آینه‌های جانبی روی بدنه و حذف فرم کوپه مانند آن خواهیم بود. با این حال باید دید هیوندای هنگام معرفی رسمی این کراس‌اوور چه مشخصاتی را برای آن درنظر خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =