کد خبر: 226776
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

این موضوع باعث ایجاد مشکل برای سازمان اورژانس می‌شود زیرا در برخی استان‌های پهناور، رفت و برگشت یک آمبولانس ۳۰۰ هزار تومان پول بنزین نیاز دارد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ، قائم‌مقام سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه برای ما سهمیه ۵۰۰ لیتری در ماه با قیمت 3 هزار تومان در نظر گرفته‌اند، گفت: اگر قرار بود قیمت هر لیتر بنزین، ۳ هزار تومان باشد چرا دیگر سهمیه در نظر گرفته شده است؟

مجتبی سیف قائم مقام سازمان اورژانس کشور در جلسه تشریح طرح زمستانی پلیس راهور ناجا، گفت: در شش ماه اول امسال نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۶ تا ۸ درصدی در حوزه مصدومین هستیم.

وی افزود: کل حوادث مرتبط با حوزه حمل و نقل حدود ۴۸۰ هزار مورد بوده است و مأموریت‌های غیر تصادفی هم ۴۰۰ هزار مورد است.

قائم‌مقام سازمان اورژانس کشور گفت: مأموریت‌های ناشی از بیماری هم بیش از یک میلیون بوده است و به طور کلی ما در شش ماهه اول سال، ۲ میلیون مأموریت انجام داده‌ایم.

سیف خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از هزار پایگاه شهری فعال شده‌اند و این در حالی است که پایگاه‌های اورژانس هوایی هم به ۴۴ مورد رسیده است.

وی در خصوص پایگاه‌های موتوری اورژانس هم گفت: این عدد افزایش یافته است و به بیش از ۳۰۰ پایگاه موتورلانس در ۶ ماهه اول امسال رسیده‌ایم.

سیف به موضوع افزایش قیمت سوخت اشاره کرد و گفت: این موضوع باعث ایجاد مشکل برای سازمان اورژانس می‌شود زیرا در برخی استان‌های پهناور، رفت و برگشت یک آمبولانس ۳۰۰ هزار تومان پول بنزین نیاز دارد.

نماینده سازمان اورژانس گفت: برای ما سهمیه ۵۰۰ لیتری در ماه در نظر گرفته‌اند آن هم با قیمت ۳ هزار تومان که نفهمیدیم چگونه این سهمیه را حساب کرده‌اند و اگر قرار بوده است قیمتش ۳ هزار تومان باشد چرا دیگر سهمیه برایش در نظر گرفته شده است؟

پس از این سخنان رئیس پلیس راهور با تعجب پرسید: مطمئن هستید که اینگونه است؟

سیف گفت: بله ما امروز در تهران به همین شکل بنزین می‌زنیم و برای هر لیتر بنزین ۳ هزار تومان پرداخت می‌کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات ما این است که هنوز نقاط حادثه خیز به درستی شناسایی و اعلام نشده است تا ما بتوانیم در آن نقاط حضور دقیق داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =