پرشیاخودرو

شرکت پرشیاخودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات ب‌ام‌و و مینی در ایران، سه‌شنبه هفته گذشته نشستی با هدف معرفی خدمات جدید و توسعه کسب‌وکارهای تازه را در حضور اصحاب رسانه برگزار کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت پرشیاخودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات ب‌ام‌و و مینی در ایران، سه‌شنبه هفته گذشته نشستی با هدف معرفی خدمات جدید و توسعه کسب‌وکارهای تازه را در حضور اصحاب رسانه برگزار کرد.

در این نشست که مدیران فروش و خدمات پس از فروش این شرکت حضور داشتند، سیاست‌های کلی و اهداف آتی این شرکت موردبررسی قرار گرفت. همچنین علاوه‌بر فعالیت‌های فعلی این شرکت، برخی کسب‌وکارهای جدید و اهداف آینده این شرکت در زمینه خریدوفروش خودروهای کارکرده و کلاسیک نیز معرفی شد.
پرشیاخودرو در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری‌ گسترده در شبکه فروش و خدمات پس‌از فروش خود تلاش کرده است بالاترین سطح از سرویس‌ها را به مالکان ب‌ام‌و و مینی ارائه کند. 
سرمایه‌گذاری‌های گسترده این شرکت که با توسعه کمی و کیفی شبکه فروش و خدمات پس از فروش و آموزش گسترده نیروهای انسانی متخصص همراه بود با ممنوعیت واردات خودرو در معرض تهدید قرار گرفت، اتفاقی که برای بسیاری از واردکنندگان خودرو روی داد و برخی شرکت‌های بزرگ این حوزه را تا مرز ورشکستگی کشاند و شاهد تعدیل گسترده منابع انسانی و بسته شدن پیوسته شبکه فروش و خدمات پس از فروش این شرکت‌ها بودیم. 
در چنین شرایطی، پرشیاخودرو برای مقابله با تهدیدات ناشی‌از بسته شدن واردات خودرو، حفظ منابع انسانی و شبکه فروش و خدمات خود طرح‌های متنوعی را به اجرا گذاشت که از آن جمله می‌توان به فروش خودروهای کارکرده و تاسیس بوتیک پرشیاخودرو اشاره کرد. با چنین طرح‌هایی، پرشیاخودرو تلاش می‌کند در دوران تغییرات پی‌درپی قوانین، با حفظ سرمایه‌های خود، همچنان سطح بالایی از خدمات را به مالکان برندهای اصلی ب‌ام‌و و مینی ارائه دهد. با وجود تمام مشکلات، پرشیاخودرو همچنان تلاش دارد با گسترش فعالیت‌های خود، پشتیبان و همراه علاقه‌مندان به خودرو در کشور باشد و در این راه همچنان با توسعه کمی و کیفی خدمات خود، در کنار مالکان و علاقه‌مندان محصولات ب‌ام‌و و مینی خواهد بود.
در همین راستا عقیل مصطفایی، مدیر فروش این شرکت با بیان خرسندی از وضعیت فعلی این شرکت گفت: «مجموعه پرشیاخودرو در حوزه فروش، فعالیت‌های خود را کماکان ادامه داده و با تمرکز ویژه در حوزه خرید و فروش خودروهای کارکرده، با سبکی متفاوت با محوریت پیشرو قصد دارد بستری مناسب برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، با ارائه گواهی اصالت فنی و ظاهری به خودروهای واردشده به شبکه فروش خودروهای کارکرده این شرکت، را فراهم کند. از این‌رو خودروهای دست‌دومی که کارکردی کمتر از 100‌هزار کیلومتر دارند و سال ساخت آن‌ها از 2005 به بالاست، می‌توانند به شبکه خودروهای کارکرده پرشیاخودرو وارد شوند و پس از طی کردن مراحل بازبینی و کارشناسی، با دریافت گواهی اصالت به خریداران معرفی شوند.»
همچنین وی در پاسخ به سوال روزنامه «دنیای‌خودرو» مبنی‌بر وضعیت فعلی این شرکت درخصوص تعهدات معوق و خودروهای مانده در گمرک چینن گفت: «خوشبختانه شرکت ما هیچ‌گونه تعهد معوقی به مشتریان خود نداشته و باتوجه به سیاست‌های کلی، همواره با توجه به میزان سفارش‌گذاری‌ها اقدام به فروش محصول کرده‌ایم. همچنین مشتریان می‌توانند هنگام عقد قرارداد شماره شاسی خودرو موردنظر خود را مشاهده کنند که این نشان می‌دهد تمام خودروهای فروخته‌شده از گمرکات ترخیص شده‌اند و فرآیند شماره‌گذاری و تحویل آن‌ها به جریان افتاده است.»

  راه‌اندازی بخش کلاسیک، فعالیتی جدید و بی‌همتا
یکی دیگر از اقدامات شرکت پرشیاخودرو، راه‌اندازی واحد کلاسیک بوده که تا به‌حال در هیچ‌یک از شرکت‌های موجود در کشور مشاهده نشده است. در این راستا کامران طالبی‌فرد، مدیر بخش کلاسیک این شرکت توضیحاتی را در جمع خبرنگاران ارائه داد. وی با بیان این موضوع که شرکت پرشیاخودرو همواره با هدف تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها، کسب‌وکارهای تازه‌ای را راه‌اندازی می‌کند، گفت: «یکی از جذاب‌ترین بخش‌های فعالیت ما، راه‌اندازی بخش کلاسیک است که از ابتدای دی‌ماه به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. «کلاسیک‌کار» پرشیاخودرو با چهار مبحث اصلی کار خود را شروع خواهد کرد که مهم‌ترین آن را می‌توان فروش نقد و اقساطی خودروهای کلاسیک ب‌ام‌و از سال 1960 تا 2005 دانست. درواقع برای نخستین‌بار در ایران و حتی خاورمیانه فروش اقساطی خودروهای کلاسیک انجام می‌شود. مورد بعدی واردات قطعات اورجینال و افترمارکتی خودروهای کلاسیک است که به درخواست مشتریان صورت خواهد گرفت. سومین بخش از فعالیت‌های این واحد به بازسازی خودروهای کلاسیک اختصاص دارد و در آخر هم باید به ارائه گواهی اصالت و سلامت فنی و ظاهری خودروهای کلاسیک در این مرکز اشاره کرد.» پرشیاخودرو به همین منظور سه شوروم در سطح شهر تهران و همچنین دو بوتیک پرشیاخودرو را به بخش کلاسیک اختصاص خواهد داد. بوتیک مدرن الهیه به‌دلیل پتانسیل بسیار بالایی که دارد، به یکی از اصلی‌ترین مراکز کلاسیک‌کار این شرکت تبدیل خواهد شد.

   بوتیک پرشیاخودرو، خدمت متفاوت و جدید
شهریورماه امسال شاهد راه‌اندازی نخستین شعبه بوتیک پرشیاخودرو در سعادت‌آباد تهران بودیم که به‌دنبال ارتباط بیشتر با مالکان محصولات ب‌ام‌و و مینی است. همچنین پس از آن دومین شعبه نیز در مرکز خرید مدرن الهیه آغاز به‌کار کرد. بوتیک پرشیاخودرو مجموعه‌ای از امکاناتی است که مالکان و علاقه‌مندان برندهای ب‌ام‌و و مینی برای خود و خودروهایشان به آن نیاز دارند و در طراحی آن تلاش شده است همه امکانات زیر یک سقف در اختیار علاقه‌مندان این دو برند قرار بگیرد. 
بوتیک پرشیاخودرو محلی برای مشتاقان و علاقه‌مندان خودرو به‌ویژه ب‌ام‌و و مینی است تا در یک محیط دوستانه و در فضایی اختصاصی، زمانی را در کنار یکدیگر بگذرانند. ارائه اکسسوری‌های اصلی ب‌ام‌و و مینی، ارائه رینگ و لاستیک‌های استاندارد و موردتایید برند آلمانی و ارائه سرویس تیونینگ بخشی از امکاناتی هستند که در بوتیک پرشیاخودرو در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. علاوه‌بر این امکانات، پذیرایی VIP از تمام حاضران در بوتیک پرشیاخودرو فراهم شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =