کد خبر: 226810
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
آستون‌ مارتین

کمپانی آستون‌ مارتین درنظر دارد به مناسبت پنجاهمین سالگرد رونمایی از هواپیمای کنکورد، نسخه‌ای خاص و ویژه از مدل DBS سوپرلجرا را معرفی کند و به فروش برساند.

به گزارش «اخبار خودرو»، کمپانی آستون‌ مارتین درنظر دارد به مناسبت پنجاهمین سالگرد رونمایی از هواپیمای کنکورد، نسخه‌ای خاص و ویژه از مدل DBS سوپرلجرا را معرفی کند و به فروش برساند.

این محصول که با نام DBS سوپرلجرا کنکورد شناخته می‌شود، بدنه و کابینی متفاوت از مدل استاندارد دارد که یادآور این هواپیمای افسانه‌ای خواهد بود. به‌همین‌دلیل لبه‌ سپرها، بال عقب و لوگوی آستون‌ مارتین روی کاپوت جلوی سوپرلجرا کنکورد، با طرحی از پرچم کشور سازنده تزئین شده است. 
سقف سیاه‌ با نقشی از هواپیما و رینگ‌های اسپرت با طراحی ویژه، دیگر تفاوت‌های نسخه‌ کنکورد و مدل استاندارد خواهد بود. از نظر فنی، تفاوتی بین نسخه‌ کنکورد و مدل استاندارد DBS سوپرلجرا وجود ندارد. این خودروها از پیشرانه‌ تویین‌توربوشارژ V12 با حجم ۶.۵ لیتر استفاده می‌کنند تا قدرت ۷۱۵‌اسب‌بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتون‌متر داشته باشند.  طبق اعلام این شرکت، تنها 10‌دستگاه از این مدل با قیمتی حدود 435 هزار دلار به فروش خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =