کد خبر: 226837
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

ب‌ام‌و هرگز بخش موتورسیکلت خود را فراموش نکرده و تعدادی از بایک‌های برجسته خود ازجمله یک کانسپت تمام‌الکتریکی ویژه و خاص را معرفی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،ب‌ام‌و هرگز بخش موتورسیکلت خود را فراموش نکرده و تعدادی از بایک‌های برجسته خود از‌جمله یک کانسپت تمام‌الکتریکی ویژه و خاص را معرفی کرده است. ب‌ام‌و ویژن DC رودستر یک نمونه مفهومی تمام‌الکتریکی بوده و از متریال سبک‌وزن همچون فیبرکربن و آلومینیوم استفاده کرده است. دلیل اینکه چرا ظاهر این بایک شبیه نمونه‌های به‌کار‌رفته در فیلم‌های علمی-تخیلی است، به مشخصات آن مربوط می‌شود. 
ویژن DC رودستر نه‌تنها از مجموعه باتری بزرگ با دنده‌های خنک‌کنندگی متالیک در هر طرف سود می‌برد بلکه پیشرانه الکتریکی نیز مانند سیلندر است و درست زیر آن قرار دارد. اگرچه ب‌ام‌و اشاره‌ای به مشخصات این موتورسیکلت نداشته اما ادعا کرده این کانسپت گشتاور بالایی را در اختیار سوارکار می‌گذارد که نتیجه آن شتاب‌گیری نفس‌گیر است. از دیگر ویژگی‌های جالب DC رودستر می‌توان به دی‌لایت‌های U شکل، دو LED جمع‌وجور برای نوربالا و نورپایین، چراغ‌ترمز LED، پشت‌آمپرهایی با طراحی مینیمالیستی، عناصر آلومینیومی برس‌خورده و لاستیک‌های ویژه اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =