کد خبر: 226901
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
کوروت 1200 اسبی

هنسی که نامی آشنا در صنعت تیونینگ جهان است، از گذشته تا به‌امروز رابطه خوبی با شورولت کوروت داشته و پروژه‌های متعددی را درزمینه بهبود و ارتقای این محصول انجام داده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،هنسی که نامی آشنا در صنعت تیونینگ جهان است، از گذشته تا به‌امروز رابطه خوبی با شورولت کوروت داشته و پروژه‌های متعددی را درزمینه بهبود و ارتقای این محصول انجام داده است.

حال به‌تازگی این شرکت اعلام کرده در نظر دارد قدرتمندترین نسخه از نسل جدید شورولت کوروت C8 را با اعمال تغییرات فنی گسترده، به‌بازار معرفی کند. این درحالی است که درکنار نسخه پرفورمنس، پکیج‌های تقویت فنی و ظاهری سبک‌تری هم درنظر گرفته است که پس از این پروژه معرفی خواهد کرد. تغییرات فنی اعمال‌شده توسط هنسی درچندین بخش صورت خواهد گرفت که در ابتدا کیت اگزوز درنظر گرفته‌شده می‌تواند اندکی قدرت خروجی موتور را افزایش دهد. پس از آن مشتریان می‌توانند با نصب کیت سوپرشارژر روی موتور کوروت C8 قدرت پیشرانه را تا ۷۰۰ اسب‌بخار ارتقا دهند. قوی‌ترین برنامه‌ ارتقا نیز شامل نصب دو عدد توربوشارژر روی پیشرانه LS2 V8 کوروت است که قدرت آن را تا ۱۲۰۰ اسب‌بخار افزایش می‌دهد. برای انتقال این نیرو به‌چرخ‌های عقب هنسی اقدام به‌تقویت جعبه‌دنده دو کلاچه کوروت نیز کرده است. درکنار این افزایش قدرت، هنسی بادی کیتی با نام CarbonAero را نیز برای کوروت طراحی کرده است. دیگر تغییرات اعمال‌شده روی شورولت کوروت شامل نصب ترمزهای قوی ساخت برمبو، سیستم تعلیق تنظیم‌شونده و رینگ و تایرهای جدید هستند. شورولت کوروت C8 با بهره‌گیری از پکیج جدید هنسی، می‌تواند خواسته بسیاری از مشتریان این کمپانی مبنی بر افزایش توان خودرو را برآورده کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =