کد خبر: 226918
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
نسل جدید مرسدس‌بنز GLA

مرسدس‌بنز GLA که یکی از کراس‌اوورهای ساب‌کامپکت موفق در بازار جهانی بوده، به تازگی وارد دومین نسل خود شده و با تغییراتی بنیادی، خود را برای سال 2021 آماده کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو» ،مرسدس‌بنز GLA که یکی از کراس‌اوورهای ساب‌کامپکت موفق در بازار جهانی بوده، به تازگی وارد دومین نسل خود شده و با تغییراتی بنیادی، خود را برای سال 2021 آماده کرده است.

نسل جدید این محصول نسبت‌به نسخه فعلی 10 سانتی‌متر بزرگ‌تر و همچنین عرض آن به‌نسبت قبل افزایش یافته است. مدل‌های استاندارد مرسدس‌بنز کلاس GLA شامل GLA 250 دیفرانسیل جلو و GLA 250 4MATIC تمام‌چرخ‌محرک می‌شوند. هر دو مدل از پیشرانه‌ چهار سیلندر ۲لیتری توربوشارژ برخوردار هستند. مرسدس‌بنز GLA 35 اولین مدل پرفورمنس در میان انواع مدل‌های کلاس GLA به شمار می‌رود که سرانجام پس از آن نیز نسخه‌ قدرتمندتر GLA 45 راهی بازار خواهد شد. در کنار مدل کاملا جدید مرسدس‌بنز GLA، خودروساز آلمانی از مدل AMG نیز رونمایی کرد. مدل جدید با نام کامل مرسدس AMG GLA 35 4MATIC عرضه خواهد شد و هفتمین عضو خانواده‌ مدل‌های کامپکت مرسدس‌بنز  با کد 35 به‌شمار می‌رود. قیمت‌گذاری برای این مدل‌های مرسدس‌بنز کلاس GLA هنوز اعلام نشده است اما انتظار می‌رود قیمت پایه مانند مدل‌های کنونی GLA حدود ۳۵ هزار دلار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =