کد خبر: 226972
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
ب‌ام‌و iX3

کمپانی ب‌ام‌و که در آوریل سال 2018 اقدام به معرفی کانسپت نسخه برقی X3 کرده بود، سرانجام پس از مدت‌ها اطلاعات اولیه این محصول را اعلام کرده، این محصول که قرار است با نام iX3 از سال 2020 وارد خط تولید این شرکت شود، حاصل جوینت‌ونچر ب‌ام‌و و برلیانس در شنیانگ چین است.

 به گزارش «اخبار خودرو» ،کمپانی ب‌ام‌و که در آوریل سال 2018 اقدام به معرفی کانسپت نسخه برقی X3 کرده بود، سرانجام پس از مدت‌ها اطلاعات اولیه این محصول را اعلام کرده، این محصول که قرار است با نام iX3 از سال 2020 وارد خط تولید این شرکت شود، حاصل جوینت‌ونچر ب‌ام‌و و برلیانس در شنیانگ چین است.

مهم‌ترین ویژگی فنی ب‌ام‌و iX3 را می‌توان مجموعه باتری 74کیلووات ساعتی آن دانست که با یکبار شارژ کامل، شعاع حرکتی برابر با 440کیلومتر را برای این شاسی‌بلند بدون آلایندگی فراهم می‌کند. نیروی محرکه iX3 توسط نسل پنجم سیستم پیشرانه برقی eDrive تامین خواهد شد که به‌صورت انحصاری توسط ب‌ام‌و طراحی و ساخته شده است. همچنین طبق اعلام این شرکت قدرت خروجی این محصول 286اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن 400نیوتون‌متر خواهد بود. این در حالی است که طبق اطلاعات موجود، iX3 تنها با نسخه دیفرانسیل عقب تولید و عرضه خواهد شد. X3 تنها محصول این کمپانی است که با نسخه‌های بنزینی، دیزلی، پلاگین-هیبرید و تمام‌الکتریکی عرضه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =