کد خبر: 227034
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
تیون ب‌ا‌م‌و سری 3

ای‌سی اشنیتزر برای این استیشن آلمانی در گام نخست یک بادی‌کیت ملایم درنظر گرفته که شامل قطعاتی نظیر اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی، اسپویلر و… می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»، ای‌سی اشنیتزر که یکی از معروف‌ترین تیونرهای محصولات ب‌ام‌و است، به‌تازگی در جدیدترین پروژه خود سراغ نسل جدید ب‌ام‌و سری 3 تورینگ رفته البته پیش از این کمتر تیونری دست به ارتقای این خودرو زده است. ای‌سی اشنیتزر برای این استیشن آلمانی در گام نخست یک بادی‌کیت ملایم درنظر گرفته که شامل قطعاتی نظیر اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی، اسپویلر و… می‌شود.

این کیت بدنه در عین حال که ظاهری اسپرت و جذاب به سری 3 تورینگ بخشیده، اصالت ظاهری آن را نیز حفظ کرده است. ای‌سی اشنیتزر به‌منظور هماهنگی ظاهری بیشتر اقدام به عرضه رینگ‌های 19 و 20 اینچی نیز کرده است. از دیگر لوازم جانبی این خودرو می‌توان به پدال شیفترها، استراحتگاه پا، پدال‌ها و حتی نگهدارنده کلید همگی از جنس آلومینیوم اشاره کرد. این تیونر در بخش فنی نیز تغییراتی را برای انواع مختلف این خودرو درنظر گرفته است. مدل 330d که قدرت و گشتاور 265‌اسبی و 580‌نیوتون‌متری در حالت استاندارد دارد، هم‌اکنون با خروجی 315اسب‌بخاری و گشتاور 660 نیوتون‌متری در دسترس است. این تیونر همچنین روی کیت‌های قدرت برای مدل‌های 320i، 330i و نسخه پرچم‌دار M340i xDrive با قدرت استاندارد 374اسبی کار کرده و سیستم تعلیق اسپرت از دیگر مواردی است که ارتفاع خودرو را 25 میلی‌متر کاهش می‌د‌هد. همچنین کیت اگزوز با چهار خروجی یکی از ویژگی‌های جذابی است که در این خودرو مشاهده می‌شود و ظاهری شبیه M3 را برای آن پدید آورده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =