کد خبر: 227081
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
«پرشیا خودرو» به قلب بازار قطعات یدکی تهران آمد

پرشیا خودرو با افتتاح نمایندگی فروش قطعات یدکی در خیابان ملت با کد 501، همکاری با فروشندگان قطعات یدکی ب‌ام‌و و مینی را به‌منظور عرضه قطعات اصلی و استاندارد این خودروها آغاز کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، پرشیاخودرو در راستای برنامه‌های خود برای توسعه بازارهای جدید و گسترش فعالیت در زمینه قطعات یدکی محصولات اصلی ب‌ام‌و و مینی، با افتتاح نمایندگی فروش قطعات یدکی در خیابان ملت تهران، به قلب بازار قطعات یدکی پایتخت آمد.

افتتاح این فروشگاه در منطقه امیرکبیر و ملت که قطب قطعات یدکی پایتخت و یکی از بزرگ‌ترین مراکز فروش قطعات یدکی کشور به‌شمار می‌رود، بیش‌از هر چیز درراستای افزایش تعامل پرشیاخودرو با بازار قطعات یدکی و گسترش فروش قطعات اصلی در خارج از شبکه نمایندگی‌های پرشیاخودرو است تا از این طریق قطعات اصلی محصولات ب‌ام‌و و مینی با کمک سایر فروشندگان نیز در اختیار مالکان این خودروها قرار بگیرد.

این فروشگاه که در خیابان امیرکبیر، خیابان ملت، نرسیده به مترو ملت واقع شده علاوه‌بر همکاری با سایر فعالان بازار قطعات یدکی، همچون دیگر نمایندگی‌های پرشیاخودرو در سراسر کشور، قطعات اصلی محصولات را به مشتریان عرضه می‌کند.

از برنامه‌های آتی پرشیاخودرو، عرضه قطعات دارای بسته‌بندی اختصاصی، هولوگرام و امکان تایید اصالت از طریق ارسال پیامک خواهد بود و مشتریان می‌‎توانند از این طریق اصالت قطعات را بررسی کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت پرشیاخودرو به آدرس www.persiakhodro.ir  مراجعه کنند یا مستقیما با شماره تلفن 36349771 و 36348408 تماس بگیرند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =