پژو ۴۰۵ , پژو پارس

گروه صنعتی ایران‌ خودرو در نظر دارد فروش فوری برخی محصولات خود را با هدف جلوگیری از ثبت‌ نام واسطه‌ ها و افزایش امکان ثبت‌ نام برای مصرف‌ کننده نهایی خودرو، از ساعت ۱۱ امروز تا زمان تکمیل ظرفیت آغاز کند. 

به گزارش «اخبار خودرو»، بر اساس بخشنامه فروش منتشرشده، محصولاتی نظیر پژو ۴۰۵ دوگانه‌ سوز با قیمت ۶۵ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۴۰۰ تومان و پژو پارس TU۵ با قیمت ۸۴ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش خواهند رسید.

مبلغ پیش‌پرداخت برای این خودروها به ترتیب برابر با ۵۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و ۷۶ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان است.

بر این اساس مابقی تسهیلات درنظر گرفته شده در این طرح در قالب دو فقره چک با موعد ۲۰/۰۴/۹۹ و ۲۰/۱۰/۹۹ توسط مشتریان قابل پرداخت خواهد بود.

مبلغ چک بازپرداخت تسهیلات درنظر گرفته شده برای خودروهای پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز و پژو پارس با موتور TU۵ به ترتیب برابر با ۳ میلیون و ۹۸۳ هزار تومان و ۵ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان و موعد تحویل‌ خودروها در این طرح ۳۰روز کاری اعلام شده است. 

مشتریان حداکثر ظرف ۱۰روز پس از ایجاد قرارداد باید نسبت به ارائه چک به نمایندگی اقدام کنند. 

در این طرح ظرفیت ثبت‌نام برای هر کدملی از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو خواهد بود. همچنین مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته نسبت به ثبت‌نام خودرو اقدام کرده‌اند، قادر به ثبت‌نام از این بخشنامه نیستند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید محمد سید علوی نوبر IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 0
    چرا ایران خودرو عاجز از دریافت مطالباتش از دولت می باشد؟ چرا ایران خورو از مشاوره اقای منوچهر منطقی استفاده نمي کند؟ چرا قطعه سازان کشور قطعات خودروهای چینی را تولید نمي کنند؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =