کد خبر: 227179
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
ایمن‌ترین خودروهای سال 2019

موسسه ایمنی یوروانکپ طبق روال هرسال، 55مدل از انواع مدل‌های خودروسازان جهانی را مورد بررسی قرار داده که از بین آن‌ها 41خودرو بالاترین رتبه‌های ایمنی را کسب کرده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،موسسه ایمنی یوروانکپ طبق روال هرسال، 55مدل از انواع مدل‌های خودروسازان جهانی را مورد بررسی قرار داده که از بین آن‌ها 41خودرو بالاترین رتبه‌های ایمنی را کسب کرده‌اند. در سگمنت ساب‌کامپکت یا سوپرمینی، رنو کلیو و آئودی A1 ‌عنوان ایمن‌ترین‌ها را کسب کرده‌اند، درحالی‌که مدال نقره این کلاس به فورد پوما رسیده است. در کلاس خودروهای خانوادگی کوچک، عنوان ایمن‌ترین خودرو به مرسدس‌بنز CLA رسید و مزدا سه در جایگاه دوم قرار گرفته است. عنوان ایمن‌ترین خودرو در کلاس خودروهای بزرگ خانوادگی به‌طور مشترک به تسلا مدل 3 و ب‌ام‌و سری3 رسیده است. البته در آزمایش‌های یوروانکپ ب‌ام‌و در حفاظت از عابران پیاده بهتر عمل کرده و تسلا در سیستم‌های کمک راننده برتری داشته، اشکودا اکتاویا هم در این بخش سوم شده است. ایمن‌ترین خودرو در کلاس خودروهای آفرود بزرگ تسلا مدل X است . سئات تاراکو که پلت‌فرم مشترکی با فولکس‌واگن تیگوآن و اشکودا کودیاک دارد، در جایگاه بعدی قرار گرفته است. در بخش خودروهای آفرود کوچک، جایزه ایمن‌ترین خودرو به سوبارو فورستر تعلق گرفته و مدال نقره بین فولکس‌واگن T-Cross و مزدا CX-30 تقسیم شده است. در بخش خودروهای هیبرید و الکتریکی جایگاه اول به تسلا مدل 3 و جایگاه دوم به تسلا مدل X رسیده است. طبق اعلام یوروانکپ، برای انتخاب ایمن‌ترین خودروها، مجموع نمرات خودروها در چهار بخش ارزیابی شامل محافظت از بزرگسالان، محافظت از کودکان، محافظت از عابران‌پیاده و سیستم‌های کمک‌راننده محاسبه شده است.  

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مستعار IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    0 0
    ایمن ترین خودروی جهان پراید صبا میباشد عجب احمق هایی هستن این خارجیا.
  • سید حسین AE ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    0 1
    سلام ببخشید پراید رتبه چندوم رو تو جهان آورده 10000یا 20000
  • هموطن IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    0 0
    خاک برسر خودروسازی ایران...اگر ذره ای غیرت وارق به این مملکت داشتن بهترین خودروهای دنیارو میساختن باقیمتهایی که همه مردم بتوننداستفاده کنن و راضی باشن نه اینکه فرقون حلبی قاتل رو ۶۰ میلیون بدن دست بیچاره ها ..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =