کد خبر: 227193
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
شرکت مدیران خودرو

ارزیابی‌های سه ماه دوم سال 98 که توسط سازمان استاندارد کیفیت ایران صورت گرفته است، نشان می‌دهد شرکت مدیران‌خودرو موفق به کسب رتبه نخست رضایت‌مندی مشتریان در حوزه فروش شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، ارزیابی‌های سه ماه دوم سال 98 که توسط سازمان استاندارد کیفیت ایران صورت گرفته است، نشان می‌دهد شرکت مدیران‌خودرو موفق به کسب رتبه نخست رضایت‌مندی مشتریان در حوزه فروش شده است. این ارزیابی در میان هشت شرکت فعال (تولیدکننده یا واردکننده خودرو) در صنعت خودرو کشور صورت گرفته است و شرکت مدیران‌خودرو توانسته بالاترین امتیاز را در میان آن‌ها کسب کند. شرکت مدیران‌خودرو در ارزیابی همین سازمان در سه‌ماهه سوم و چهارم سال 97 نیز موفق به اخذ رتبه نخست در امر رضایت‌مندی حوزه فروش شده بود. 
این سومین بار است که این شرکت موفق به کسب این افتخار شده،  بر این اساس طبق ارزیابی‌ها شرکت مدیران‌خودرو در مجموع 705 امتیاز کسب کرده که باتوجه به نمره میانگین صنعت که 546 است، بسیار قابل‌توجه خواهد بود. مواردی نظیر نظام  اطلاع‌رسانی و پاسخگویی، توجه به خواسته‌های مشتریان، هزینه و زمان صرف‌شده و تحویل خودرو ازجمله شاخصه‌های اصلی در ارزیابی رضایت‌مندی مشتریان به‌شمار می‌روند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    0 0
    لعنت خدا بر مدیران کرمان موتور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =