کد خبر: 227194
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
نسخه‌های پلاگین‌- هیبرید کپچر و هیبرید کلیو

رنو به‌تازگی نسخه‌های پلاگین‌- هیبرید کپچر و هیبرید کلیو را معرفی و اعلام کرده است که این خودروها را در نمایشگاه بروکسل که روزهای 10 تا 19 ژانویه برگزار خواهد شد، به نمایش عمومی درمی‌آورد.

به گزارش «اخبار خودرو»، رنو به‌تازگی نسخه‌های پلاگین‌- هیبرید کپچر و هیبرید کلیو را معرفی و اعلام کرده است که این خودروها را در نمایشگاه بروکسل که روزهای 10 تا 19 ژانویه برگزار خواهد شد، به نمایش عمومی در‌می‌آورد.

اگرچه هر دو خودرو با برچسب E-Tech بازاریابی شده‌اند اما کلیو از قوای محرکه هیبرید کلاسیک استفاده کرده و در کپچر هم سیستم پلاگین-هیبرید به‌کار رفته، واضح است که این قوای محرکه باعث کاهش آلایندگی و مصرف سوخت می‌شود و مالکان می‌توانند تجربه‌ای شبیه خودروهای الکتریکی را داشته باشند. رنو کپچر E-Tech پلاگین-هیبرید قادر است در حالت تمام الکتریکی، مسافت ۵۰ کیلومتر را در حالت ترکیبی و مسافت ۶۵ کیلومتر را در حالت شهری بپیماید و در حالت برقی به بیشینه سرعت ۱۳۵کیلومتربرساعت دست یابد. رنو کلیو E-Tech هیبرید از باتری کوچک‌تر 1.2کیلووات ساعت (۲۳۰ ولت) بهره می‌برد. رنو کلیو هیبرید به لطف ترکیب سیستم ترمز و باتری با قابلیت بازیابی انرژی هنگام کاهش سرعت خودرو، زمان رانندگی شهری را در حالت تمام برقی تا حداکثر ۸۰ درصد ممکن می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =