کد خبر: 227223
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
دنا پلاس

گروه صنعتی ایران‌ خودرو به‌تازگی جزئیات شرایط تبدیل تعهدات حقیقی تکمیل وجه خودروهای دنا و سورن به پژو پارس TU5 را اعلام کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، گروه صنعتی ایران‌ خودرو به‌تازگی جزئیات شرایط تبدیل تعهدات حقیقی تکمیل وجه خودروهای دنا و سورن به پژو پارس TU5 را اعلام کرده است. بر اساس اطلاعیه منتشرشده، در این طرح تبدیل، مشتریانی که خودرو دنا ثبت‌نام کرده بوده‌اند و موعد تحویل خودرو آن‌ها تا پایان مهر ۹۸ بود، می‌توانند طی ۳۰ روز خودرو دنا را به پژو پارس TU5 تبدیل کنند. همچنین مشتریانی که پیش‌تر نسبت‌به ثبت‌نام خودرو سورن اقدام کرده‌اند و موعد تحویل آن‌ها تا پایان مرداد ۹۸ بوده است، می‌توانند خودرو سورن خود را به پژو پارس TU5 تبدیل کرده و طی ۳۰‌روز این خودرو را تحویل بگیرند. پژو پارس ال‌ایکس که به پیشرانه TU5 مجهز است، توانایی تولید 105‌اسب‌بخار و 142‌نیوتون‌متر گشتاور را دارد. در این خودرو جعبه‌دنده 5‌سرعته دستی و 4‌سرعته اتوماتیک استپ‌گیت قابل‌عرضه خواهد بود. 
از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک، سنسور پارک عقب، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، آینه تاشو برقی، دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی صادقی NL ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 0
    پژو پارسtu

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =