سدان بی‌ وای‌ دی «هان»

کمپانی بی‌ وای‌ دی بالاخره نخستین تصویر رسمی از سدان پرچمدار میان‌سایز خود با نام «هان» را منتشر کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، در این تصاویر مشخص ‌شده است این خودرو با دو پیشرانه تمام‌برقی و پلاگین-هیبرید عرضه خواهد شد. از لحاظ طراحی هردو نسخه طراحی ویژه و بسیار خاصی دارند،؛ اما در نسخه پلاگین-هیبرید ورودی‌های هوا درجلوپنجره تعبیه شده است.

اما درنسخه تمام‌برقی شاهد ظاهر اسپرت‌تری هستیم که به‌نوعی جلوپنجره آن پوشیده شده است. در نمای کناری تفاوت خاصی دیده نمی‌شود؛ اما دربخش پایینی سپر نسخه تمام‌برقی تفاوت‌هایی وجود دارد و دیفیوزر کوچکی دراین قسمت قرار گرفته است.

براساس اطلاعاتی که رسانه‌های چینی منتشر کرده‌اند،‌ طراحی بدنه این محصول به‌نحوی انجام شده که فشار درگ روی این خودرو برابر با 0.233 است. این رقم درمقایسه با محصولات تسلا که فشار درگ 0.24 را تجربه می‌کنند نیز یک ارتقا به‌حساب می‌آید.

نسخه برقی این خودرو از پیشرانه‌ای استفاده می‌کند که ۲۱۸ اسب‌بخار قدرت را به‌چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. البته این نسخه پایه این محصول تمام‌برقی است و بی‌وای‌دی قصد دارد نسخه‌های دو موتور هان را با توان ۲۶۸ اسب‌بخار به‌صورت چهارچرخ‌متحرک عرضه کند.

مسافت قابل پیمایش حدود ۴۵۰ کیلومتر تخمین زده شده است. درنسخه پلاگین-هیبرید موتور برقی درکنار موتور بنزینی دولیتری توربوشارژ چهارسیلندری قرار می‌گیرد که به‌تنهایی ۱۸۹اسب‌بخار قدرت دارد. اما درکنار سه‌موتور برقی دیگر، این توان به ۴۷۶ اسب‌بخار می‌رسد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =