دختران دریفتر تیم جی‌تی‌تایر

سابقه حضور جی‌تی‌تایر در موتوراسپرت به‌ عنوان حامی و مالک باشگاه تیم‌ های اتومبیلرانی چندان زیاد نیست اما در همین سال این شرکت موفق شد بیشترین تعداد قهرمانی را توسط تیم‌های تحت حمایت خود ثبت کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، ازجمله مهم‌ترین مسابقاتی که کاپ قهرمانی آن اخیرا در اختیار اعضای تیم جی‌تی‌تایر قرارگرفته، مسابقات قهرمانی دریفت بانوان فرانسه است که برای اولین‌ بار در هفته گذشته برگزار شد. دختران دریفتر تیم جی‌تی‌تایر در ششمین نسل از فولکس‌واگن گلف GTI در نسخه تورینگ یا TCR موفق به ثبت بیشترین امتیاز در اولین دوره برگزاری شدند و کاپ قهرمانی را به‌خانه بردند. 

این پیروزی پس از عملکرد فوق‌ العاده این تیم در نخستین مسابقات استقامت بانوان در پیست نوربرگ‌رینگ از سری ADAC TOTAL به‌دست آمد؛ مسابقه‌ای که طی ۱۴ساعت از ۲۴ ساعت آن تیم جی‌تی با مشکل پیشرانه مواجه بودند ولی توانستند درنهایت با موفقیت این مسابقه را به‌پایان برسانند.

در این رقابت تیم جی‌تی از چهار خودرو استفاده می‌کردند که دو دستگاه از آنها آئودی R8 بود و دو دستگاه دیگر خودروهای مسابقه‌ای مخصوص کلاس SP8 این سری از مسابقات بودند. 

پیش‌ازاین نیز تیم جی‌تی رادیال به‌عنوان برند دوم جی‌تی‌تایر در مسابقات فان‌کاپ فولکس‌واگن حاضر شد و برای چهارمین سال متوالی توانست جایگاه تیمی ششم را کسب کند.

تمام خودروهای حاضر در مسابقه فان‌کاپ فولکس‌واگن به‌وسیله تایرها سری GitiCompete GTR1 یا GTR2 تامین شده بودند.

همچنین تیم جی‌تی‌رادیال امسال با همراهی دریفتر پرسابقه فرانسوی به نام بنجامین بولبه (Benjamin Boulbes) در مسابقات قهرمانی دریفت آلمان شرکت کرد و توانست ششمین قهرمانی این راننده را ثبت کند.

در مسابقات کامیون‌ها هم جی‌تی طی رقابت تنگاتنگی که با کامیون‌های ولوو داشت، درنهایت جایگاه دوم مسابقات را کسب کرد.

استفان فیشر (Stefan Fischer)، مدیرعامل و مدیر تکنولوژی‌های جی‌تی‌تایر اروپا گفت: «سال شلوغی را تجربه کردیم و موفقیت‌های تیم‌های ما در موتور اسپرت بسیار متنوع و باارزش بود. حالا تیم‌های مختلف تجربه خود را افزایش داده‌اند و درس‌های زیادی را گرفته‌اند. موتوراسپرت در سطح نهایی خود باعث می‌شود ما دقت بیشتری روی تکنولوژی‌های خود داشته باشیم. این امر باعث می‌شود عملکرد محصولات جی‌تی و جی‌تی‌رادیال نه‌تنها در مسابقات ارتقا پیدا کند، بلکه در سطح خیابان‌ها و زیر خودروهای سواری، کامیون‌ها و اتوبوس‌ها نیز تایر بهتری سوار شود. ما به کسب جایگاه و مقام آوری در مسابقات اروپایی ادامه خواهیم داد و برای اعضای تیم آرزوی موفقیت می‌کنیم و برای تمام همکارانی که با حمایت ما اقدام به برگزاری مسابقات می‌کنند آرزوی برگزاری مسابقات پرشور و موثری را داریم.» 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =