کد خبر: 227362
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
فیس‌لیفت هیوندای سانتافه

نسل جدید این خودرو که حدود یک‌سال پیش وارد بازار شد، به‌تازگی دستخوش تغییرات شده و خود را برای ورود به بازار آماده می‌کند.

 به گزارش «اخبار خودرو»،سانتافه یکی از پرفروش‌ترین محصولات هیوندای در بازار جهانی است که طی سال‌های گذشته بارها مورد بازبینی و تغییر قرار گرفته، نسل جدید این خودرو که حدود یک‌سال پیش وارد بازار شد، به‌تازگی دستخوش تغییرات شده و خود را برای ورود به بازار آماده می‌کند.

از‌این‌رو تصاویر جاسوسی  نسخه فیس‌لیفت این خودرو با پوشش استتاری سنگین به سوژه‌ای داغ برای رسانه‌های خودرویی جهان تبدیل شده است. تصاویر نشان می‌دهند سانتافه نیز به تبعیت از برادر بزرگ‌تر خود یعنی پالیسید، تغییرات بنیادی درزمینه بهبود فضای کابین به خود دیده است. به‌عنوان‌مثال شاهد حذف دسته‌دنده از روی کنسول میانی در این خودرو خواهیم بود. استفاده از تکنولوژی تعویض‌دنده با سیم در سانتافه یک تغییر قابل‌توجه نسبت‌به نسل کنونی و پیشین این خودرو محسوب می‌شود. تغییرات ظاهری دارد به‌گونه‌ای است که برخی کارشناسان معتقدند این خودرو نسل جدیدی از سانتافه خواهد بود و در قالب نسخه فیس‌لیفت به بازار عرضه نخواهد شد. احتمال می‌رود قوای محرکه هیبرید نیز به این خودرو در آینده اضافه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =