کد خبر: 227423
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
استقبال از بهار

گروه بهمن همزمان با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و به‌مناسبت شصت‌وهفتمین سالگرد تاسیس این شرکت، خدمات ویژه‌ای را از ۱۵ بهمن لغایت هشتم اسفندماه سال جاری به‌مشتریان خود ارائه می‌دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»، سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن جهت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خود، هدیه ویژه‌ای را به‌مناسبت شصت‌وهفتمین سالگرد تاسیس و به‌پاس قدردانی از همیاری مشتریان این شرکت در این سال‌ها، باعنوان طرح «استقبال از بهار» از ۱۵ بهمن‌ماه به‌مدت ۲۰ روز کاری ارائه خواهد کرد.

دارندگان خودروهای H۲،B۳۰،B۵۰، مزدا ۳، کاپرا، کارا و وانت مزدا شامل این طرح می‌شوند و می‌توانند با مراجعه به‌نمایندگی‌های منتخب از خدمات ویژه گروه بهمن استفاده کنند.

در طرح استقبال از بهار برای دارندگان خودروهای مذکور ۲۰ درصد درارائه قطعات مصرفی شامل فیلترهوا، فیلترکابین، فیلترسوخت، فیلترروغن، ضدیخ و آب رادیاتور و ۱۲ درصد در روانکارها اعم از روغن‌موتور و روغن‌گیربکس تخفیف درنظر گرفته شده است.

همچنین اجرت تعویض قطعات مصرفی، ضدیخ، آب رادیاتور، روغن‌موتور، روغن گیربکس و تنظیم نور چراغ دراین طرح رایگان است. این طرح درنمایندگی‌های منتخب گروه بهمن درسطح کشور و همچنین نمایندگی مرکزی در شهر تهران به‌اجرا درمی‌آید.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مالباخته IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    0 0
    بهمن موتور بهتر از جهت حفظ شرع و عرف و حیثیت خود تکلیف 200 حواله دار H2هاوال اچh2ثبت نامی خرداد 97 را مشخص کند این شرکت برای سود و منافع خود حاضر به طرح تبدیل با شرایط معادل با هاوال نیست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =