شهرام شیرکوند

با اعلام رای هیات داوران نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه اروند ، رتبه اول بخش سرمقاله و یادداشت ( ملی ) به خاطر انتشار اثـری با عنوان : « جایگاه تجارت چمدانی در کسب و کار مناطق آزاد » در رسانه اخبار خودرو ، به شهرام شیرکوند رسید.

به گزارش خبرنگار اخبار خودرو ، آئین اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه اروند ، با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد ، مدیرعامل و معاونین این سازمان، هیأت داوران و جمعی از مسئولین و اهالی هنر و رسانه ، روز یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۸ در سالن همایش های سازمان منطقه آزاد اروند، برگزار شد.

در این مراسم شهرام شیرکوند ، روزنامه نگار و پژوهشگر حوزه های اقتصـادی و فرهنگی _ اجتماعی با کسب مقام اول بخش سرمقاله و یادداشت ( ملی ) ، برای  بیست و چهارمین بـار حائـز رتبه برتـر در جشنواره مطبوعات و رسانه های کشور شد.

شهرام شیرکوند « نویسنده اخبار خودرو » ، روزنامه نگار و پژوهشگر حوزه های اقتصـادی و فرهنگی - اجتماعی که برای  بیست و چهارمین بار حائـز رتبه درجشنواره مطبوعات و رسانه ها شد از ۱۸ سالگی به نویسندگی و روزنامه نگاری علاقمند شد و از سال ۱۳۷۶ تاکنون بیش از ۳۲۰ عنوان سرمقاله ، یادداشت و مقاله در حوزه‌های پیش گفته به رشته تحریر درآورده و در چند سال متوالی از برگزیدگان جشنواره های بین المللی و ملی مطبوعات و رسانه ها بوده و مورد تقدیر قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =