کد خبر: 227482
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
نسل جدید کادیلاک اسکالید

کادیلاک اسکالید را می‌توان به جرات محبوب‌ترین شاسی‌بلند لوکس آمریکایی دانست که در کنار پیشرانه‌ای قدرتمند، طیف وسیعی از امکانات رفاهی را به مشتریان عرضه می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، کادیلاک اسکالید را می‌توان به جرات محبوب‌ترین شاسی‌بلند لوکس آمریکایی دانست که در کنار پیشرانه‌ای قدرتمند، طیف وسیعی از امکانات رفاهی را به مشتریان عرضه می‌کند.

نسل اول اسکالید در سال ۱۹۹۸ معرفی شد. این محصول از گذشته، پلت‌فرم و شرایط فنی مشابه شورولت تاهو و سابربن داشته اما با قیمت بالاتر در کلاس شاسی‌بلندهای لوکس عرضه شده است. اکنون برای سال ۲۰۲۰، نسل پنجم اسکالید با چهره جدید و فهرست کم‌نظیری از امکانات جانبی تولید خواهد شد تا باردیگر به جایگاه شایسته خود در بازار شاسی‌بلندهای لوکس بازگردد. در نمای ظاهری اسکالید شاهد تغییراتی اساسی هستیم که پیش از این در این محصول مشاهده نشده است. اما نکته قابل‌توجه، حفظ اصالت و پیروی از خط مشی طراحی در این شاسی‌بلند لوکس است. همچنین فضای درون کابین نیز دستخوش بازنگری کلی شده که حس و حال یک خودروی لوکس و مجلل را به سرنشینان ارائه می‌دهد. از نظر فنی، تاکنون تفاوت خاصی بین اسکالید جدید و مدل قبلی وجود ندارد. پیشرانه‌ ۳لیتر توربودیزل ۶سیلندر خطی از سری دورامکس با قدرت ۲۷۷اسب‌بخار و گشتاور ۶۲۳نیوتون‌متر، بهترین گزینه برای علاقه‌مندان خودروهای قدرتی با مصرف سوخت بهینه خواهد بود. مدل بنزینی اسکالید نیز مجهز به پیشرانه‌ 6.2 لیتری  V8از سری اکوتک جنرال‌موتورز تولید خواهد شد که مشابه گذشته، قدرت ۴۲۶‌اسب‌بخار و گشتاور ۶۲۱نیوتون‌متر تولید می‌کند. تمام مدل‌های اسکالید،  از جعبه‌دنده‌ ۱۰ سرعته اتوماتیک و سیستم دودیفرانسیل هوشمند استفاده خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =