کد خبر: 227554
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
ترخیص قطعات ۳ هزار دستگاه خودروی رنو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به فراهم شدن امکان تولید ۳ هزار دستگاه از محصولات خانواده رنو، گفت: با ترخیص این قطعات و همچنین همکاری برخی قطعه‌سازان داخلی، پارس خودرو تولید تعداد محدودی از محصولات رنو را آغاز کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، «سید جواد سلیمانی» در حاشیه مراسم تحویل ۴۰۰ هزارمین محصول سایپا در سال ۹۸ گفت: امروز توانستیم با تلاش و همت مجموعه همکارانم در گروه سایپا، ۴۰۰هزارمین خودرو را تحویل مشتری دهیم که این امر نشان می‌دهد ادعای عدم تحویل یا تحویل قطره چکانی خودرو توسط خودروسازان به بازار نادرست، ناآگاهانه و کذب است.

وی در ادامه با اشاره به فراهم آمدن امکان تولید حدود ۳ هزار دستگاه از محصولات خانواده رنو در پارس خودرو افزود: ترخیص این قطعات از گمرک که از دوران قبل از تحریم مانده بود با تلاش‌ و پیگیری فراوان صورت گرفت و با همکاری برخی قطعه‌سازان داخلی، پارس خودرو تولید تعداد محدودی از محصولات رنو را آغاز کرد تا پس از تولید، براساس عدالت، رعایت حق هر مشتری و اولویتِ ثبت‌نام در اختیار مشتریان قرار گیرد.

مدیرعامل گروه سایپا اظهار کرد: برای تامین انتظارات هموطنان و ایجاد تنوع در سبد محصولات، با برگزاری گردهمائی زنجیره تامین، هماهنگی‌های لازم برای آغاز تولید انبوه نخستین محصول پلتفرم SP۱۰۰ سایپا را فراهم آورده‌ایم تا از سال آینده وارد بازار شود.

سلیمانی با بیان اینکه صنعت خودروسازی در برخی مقاطع زمانی دچار کاستی‌ها و اشتباهاتی در انتخاب مسیر درست بوده وگرنه می‌توانست شرایط بهتری نسبت به وضعیت فعلی داشته باشد، افزود: علاوه بر برخی تصمیمات غیرصحیح که در درون صنعت اتخاذ شده، نگاه و رویکرد بیرونی به این صنعت نیز صحیح نبوده و این صنعت قربانی نگاه‌های مغرضانه، غیرکارشناسی و غیراقتصادی شده است.

سلیمانی افزود: آنچه صنعت خودرو بیش از هر چیز دیگری در حال و آینده به آن نیازمند است، اجرای صحیح و سریع سیاست‌ها و برنامه های اصلاحی در درون صنعت و حمایت هوشمندانه از سوی نهادها و دستگاه‌های مرتبط بیرونی است که می تواند روند رو به توسعه را در این حوزه تداوم بخشد.

سلیمانی اضافه کرد: متاسفانه در گروه خودروسازی سایپا وارث بی‌تدبیری‌ها، مشکلات و معوقات فراوانی بوده‌ایم که اصلاح و حل آنها نیازمند چندسال فعالیت مستمر بود اما به لطف الهی در یکسال گذشته بخشی از این معضلات را حل کرده‌ایم و تلاش شبانه‌روزی برای رفع نقص‌ها و کمبودهای باقیمانده را نیز ادامه می‌دهیم.

وی افزود: سایپا با اتخاذ رویکردی تحول‌گرایانه در حوزه توسعه محصول و طراحی خودروهای جدید و به روز، ۸ محصول جدید را در سه سال آینده روانه بازار می‌کند.

مدیرعامل گروه سایپا از مشتریان این گروه خودروسازی به دلیل تاخیر ناخواسته در تحویل برخی خودروها که به دلایل مشکلات باقی‌مانده از مدیریت‌های گذشته و شرایط تحریمی و اقتصادی موجود ایجاد شده، عذرخواهی کرد و با تشکر از صبوری و همراهی آنها گفت: علاوه بر افزایش تولید و تحویل خودروها در ماه‌های اخیر، ایجاد تنوع در سبد محصولات و ارتقاء کیفیت خودروها را آغاز کرده‌ایم و به زودی شاهد نتایج مثبت آن برای مردم و مشتریان خواهیم بود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فایزه IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
    1 1
    بابا ساندرو استپ وی منو تحویل بدین بخدا پول ندارم بزارم روش سراتو یا چانگان بگیرم از سال 96 پول ریختم خدارو خوش نمیاد تازه اگه میخواهین جایگزین بدین به قیمت اون زمان بدین که ما هم زورمون بهش برسه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =