همایش بین المللی موتورهای درون‌سوز

یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درون‌سوز و نفت با هدف ارایه آخرین دستاوردهای قوای محرکه و فن‌آوری‌های روز این حوزه در محل سالن همایش‌های ساپکو آغاز به کار کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،برگزاری دو میزگرد تخصصی با موضوع چالش سوخت و قوای نوین محرکه و انقلاب صنعتی چهارم از محورهای اصلی این همایش است.
در دو روز برگزاری این همایش تعداد ۱۲۰ مقاله دریافت شده از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی ارایه و همچنین در ۱۵ نشست صنعتی دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان ارایه خواهد شد.
برگزاری پنجمین جشنواره علمی و فن‌آوری و معرفی پایان‌نامه‌های برتر در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و معرفی ایده برتر در حوزه قوای محرکه و موتور از دیگر محورهای این همایش است.
۴سازنده برتر در کاهش ارزبری تولید، تحقیقات و نوآوری معرفی و چهره‌های ماندگار حوزه صنعت موتور در این همایش مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.
در روز سوم همایش نیز ۱۹ کارگاه آموزشی در مورد مدیریت دانش و فن‌آوری قوای محرکه برگزار خواهد شد که تاکنون ۴۰۰ نفر در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.
در حاشیه این همایش، ۳۹ شرکت دانش‌بنیان آخرین دستاوردهای خود در حوزه قوای محرکه و موتور را به نمایش گذاشته‌اند.
گفتنی است، یازدهمین همایش بین‌المللی موتورهای درون‌سوز و نفت که به همت انجمن علمی موتور و ساپکو برگزار شده تا فردا ۳۰ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =