رونمایی رسمی از کراس‌اوور جدید سایپا

پس از رونمایی از دومحصول جدید گروه خودروسازی سایپا درحضور رئیس‌جمهور که براساس مگاپلت‌فرم ملی این گروه یعنی SP100 طراحی و ساخته شده، انتظار بازار خودرو برای رونمایی رسمی از این دو محصول به‌ویژه نسخه کراس‌اوور (نیم‌شاسی) آن بالا رفته است.

  به گزارش «اخبار خودرو»، پس از رونمایی از دومحصول جدید گروه خودروسازی سایپا درحضور رئیس‌جمهور که براساس مگاپلت‌فرم ملی این گروه یعنی SP100 طراحی و ساخته شده، انتظار بازار خودرو برای رونمایی رسمی از این دومحصول به‌ ویژه نسخه کراس‌اوور (نیم‌شاسی) آن بالا رفته است. بنابر اعلام گروه خودروسازی سایپا، دومحصول سدان و کراس‌اوور تولیدی گروه سایپا بااتکا به‌مگاپلت‌فرم کاملا ایرانی  SP100 طراحی شده‌اند و قرار است درسال‌ ۱۳۹۹ به‌تولید انبوه برسند و به‌بازار عرضه شوند.

   پلت‌فرم برتر ملی
مدل سدان این خودروها که پیش از این «رُهام» نامیده می‌شد، درچند تیپ مختلف و با بهره‌گیری از موتور توربوشارژ و سایر امکانات روز تولید خواهد شد. مدل کراس‌اوور نیز که با استایل شکیل، به‌روز و در رده خودروهای مدرن طراحی شده، درانتهای سال آینده و درچند تیپ با بهره‌گیری از استانداردها و امکانات روز جهانی عرضه خواهد شد. گروه خودروسازی سایپا برنامه‌ریزی برای تولید انبوه مدل سدان SP100 را آغاز کرده و قرار است درماه‌های آتی این محصول به‌بازار عرضه شود. همچنین این گروه قصد دارد به‌زودی از محصول کراس‌اوور ‌جدید خود که با تکیه بر توان و دانش جوانان ایرانی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی طراحی شده است، به‌طور رسمی رونمایی کند. برخی کارشناسان خودرویی، مگاپلت‌فرم SP100 سایپا را با توجه به‌اینکه از ابتدا برای ایران و به‌صورت چندمنظوره طراحی و ساخته شده، از لحاظ فنی و ‌مهندسی و راهیابی به‌بازارهای صادراتی نسبت به‌پلت‌فرم‌های دیگر برتر ارزیابی می‌کنند؛ اما برخی دیگر نیز معتقدند باید منتظر بود و درعمل دید که کدام محصول مزایای کیفی و قیمتی بیشتری دارد و با سلیقه و ذائقه مشتریان داخلی و حتی خارجی سازگارتر است.

   استفاده از فناوری‌های نو در ارائه خدمات
درهمین‌حال، مدیرعامل سایپایدک نیز اظهار داشت: «استفاده از فناوری‌های نو در ارائه خدمات و فروش قطعات، زمینه‌ساز تحول در خدمات پس از فروش سایپا خواهد بود.» سیدفخرالدین حیدری‌منش درنشست شورای مدیران سازمان خدمات پس از فروش سایپا با بیان این مطلب افزود: «استفاده از فناوری‌های نو درفروش قطعات و ارائه خدمات با تکیه‌بر شبکه گسترده خدمات پس از فروش، دربرنامه‌های آتی سایپایدک مورد توجه قرار می‌گیرد که نقش قابل توجهی در توسعه سهم بازار و افزایش رضایت مشتریان خواهد داشت.»

   برنامه‌های بهره‌وری درحوزه منابع انسانی
حیدری‌منش در ادامه با تاکید بر اهمیت نقش نیروی انسانی درتحقق برنامه‌های سازمان بیان کرد: «نیروی انسانی با تجربه و کاردان، سرمایه اصلی و گرانبهای سایپایدک است و بدون تردید، اهداف این سازمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و استفاده بهینه از نقاط قوت، محقق خواهد شد. درهمین‌راستا برنامه‌های بهره‌وری درحوزه منابع انسانی باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.» وی بااشاره به‌توانمندی سایپایدک در افزایش سهم بازار قطعات یدکی گفت: «سهم سایپایدک از بازار وسیع خدمات و قطعات یدکی با برنامه‌های درنظرگرفته‌شده و استفاده از تجارب کارکنان، قابل افزایش است.»

   بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد
مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: «در برنامه‌ اقتصادی و مالی سازمان خدمات پس از فروش سایپا، بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد مورد توجه ویژه قرار دارد و این نگاه در تخصیص بودجه اعمال می‌شود.» حیدری‌منش بااشاره به‌دستاوردهای سایپایدک درزمینه افزایش رضایت مشتریان گفت: «یکی از مواردی که در ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش مورد توجه قرار گرفته، شاخص رضایتمندی نمایندگی‌هاست که خوشبختانه عملکرد سایپایدک دراین زمینه موثر بوده و این شاخص درافزایش رضایت مشتریان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =