کد خبر: 227668
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
ب‌ام‌و سری‌یک

طبق اعلام رسمی کمپانی ای‌سی اشنیتزر، به‌زودی پکیج ارتقای نسل جدید ب‌ام‌و سری‌یک با کد اتاق F40 روانه بازار خواهد شد.

 به گزارش «اخبار خودرو»، طبق اعلام رسمی کمپانی ای‌سی اشنیتزر، به‌زودی پکیج ارتقای نسل جدید ب‌ام‌و سری‌یک با کد اتاق F40 روانه بازار خواهد شد. این شرکت به‌تازگی از این پکیج رونمایی کرده و به علاقه‌مندان به این خودرو نوید تحولی چشمگیر را داده است. پیش از این ای‌سی اشنیتزر قطعات تیونینگ و تقویتی سری یک را معرفی و روی خودرو M135i به‌کار گرفته بود اما اکنون درنظر دارد پکیج کامل با نام تجاری خود را به بازار عرضه کند. 


این شرکت برای هاچ‌بک دیفرانسیل جلو و اسپرت ب‌ام‌و کیت آیرودینامیک‌تری را آماده کرده است. این کیت شامل مواردی نظیر اسپویلر سقف، فویل حفاظت از رکاب عقب و نشان‌های تجاری ای‌سی‌اشنیتزر روی رکاب‌های جانبی می‌شود. ای‌سی‌اشنیتزر همچنین کیت فنرهایی را در نظر گرفته است‌ که ارتفاع خودرو را در مقایسه با نسخه استاندارد 25 تا 35 میلی‌متر کاهش می‌دهد. 
تکمیل‌کننده تغییرات ظاهری خودرو نیز رینگ‌های سبک‌وزن و 19اینچی AC1 هستند که آن‌ها را می‌توان به‌صورت دو رنگ یا آنتراسیت سفارش داد. خروجی‌های اگزوز کرومی یا مشکی و سیستم خفه‌کن متمایز نیز جزو تغییرات بخش اگزوز هستند. این تیونر مطرح تاکنون تصمیمی مبنی‌بر اعمال تغییرات فنی روی این خودرو اتخاذ نکرده است، اما گفته در آینده قطعات بیشتری را برای ب‌ام‌و سری یک جدید ارائه خواهد کرد. ازجمله این قطعات جدید می‌توان به اسپلیتر جلو و بال عقب اشاره کرد که ظاهری تهاجمی‌تر به آن می‌بخشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =