بیمه در آمریکا

شرکت بیمه‌ای «GEICO» به‌ واسطه ارائه تخفیف‌ های چشمگیر، خدمات عالی به‌ مشتریان و گاهی دریافت کمترین حق بیمه، به‌ عنوان یکی از برترین بیمه‌ های جهانی شناخته شده است. این درحالی‌ است که سطح رضایت از طراحی سایت این شرکت و اپلیکیشن آن نیز به‌ بالا رفتن رتبه آن کمک کرده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»، بیمه‌ های خودرو (شخص‌ ثالث و بدنه) امروزه در تمام کشورها به‌یک الزام و اجبار تبدیل شده است. حتی اگر این الزام به‌ صورت قانونی نباشد اما اطمینان خاطری که با خرید این بیمه‌ نامه برای رانندگان و مالکان خودروها ایجاد می‌شود، استقبال از این نوع بیمه‌ نامه‌ ها را به‌ شدت افزایش می‌دهد. باید به‌این موضوع نیز اشاره داشت که به‌ دلیل حجم بالای تقاضا برای این نوع بیمه‌ ها، تقریبا تمام شرکت‌ های بیمه‌ ای به‌ ارائه بیمه‌ های خودرو و خدمات مربوط به‌آن‌ها می‌پردازند. از این رو توجه به‌ مواردی که عملکرد شرکت‌ های بیمه‌ ای را از یکدیگر متمایز می‌سازد، به‌ یک الزام تبدیل می‌شود.

درهمین راستا برخی آژانس‌ های ارزیابی هرساله به‌ بررسی وضعیت این شرکت‌ ها پرداخته و درپایان کار، نسبت به‌ ارائه گزارش و معرفی برترین شرکت‌ های بیمه‌ ای اقدام می‌کنند.

درتازه‌ترین نسخه از این گزارش که از سوی آژانس D.J.POWER ارائه شده، سه‌ شرکت برتر بیمه خودرو آمریکایی معرفی شده‌ اند که درادامه نگاهی به‌آن‌ ها خواهیم داشت. 

تخفیف چشمگیر با کمترین حق بیمه

شرکت بیمه‌ای «GEICO» به‌واسطه ارائه تخفیف‌های چشمگیر، خدمات عالی به‌ مشتریان و گاهی دریافت کمترین حق بیمه، به‌ عنوان یکی از برترین بیمه‌ های جهانی شناخته شده است. این درحالی‌ است که سطح رضایت از طراحی سایت این شرکت و اپلیکیشن آن نیز به‌ بالا رفتن رتبه آن کمک کرده است. 

برخی پوشش‌های این بیمه عبارتند از پوشش مسئولیت، محافظت از آسیب‌های شخصی، پوشش برای سرنشینان بیمه‌نشده، بیمه آسیب‌های مکانیکی، دریافت خدمات اضطراری کنار جاده و بازپرداخت اجاره ماشین. این شرکت علاوه‌بر خودرو، پوشش بیمه را برای سایر وسایل نقلیه از جمله موتورسیکلت‌ها و قایق‌ها و کاروان‌ها نیز ارائه می‌دهد. 

خودروهای آپشنال تخفیف بیشتری دارند

یکی دیگر از نقاط قوت این شرکت وسعت و تنوع گزینه‌های تخفیف است. البته این شرکت با توجه به‌ آپشن‌های یک خودرو، تخفیف بیشتری را به‌ مالکان ارائه می‌دهد که از جمله این آپشن‌ ها باید به‌کیسه هوا، ترمز ضدقفل، سیستم ضدسرقت و جدید بودن وسیله‌ نقلیه اشاره کرد. سایر تخفیف‌ ها نیز به‌رفتار راننده و موقعیت اجتماعی او برمی‌گردد. 

این شرکت برای امتیاز رانندگی، استفاده از کمربندی ایمنی، سطح تحصیلات، دانشجویان، کارمندان فدرال و اعضای ارتش تخفیف‌های مختلفی را درنظر گرفته است. همچنین این شرکت با صدها گروه، انجمن و شرکت همکاری می‌کند تا نرخ‌های ویژه‌ای را برای اعضا و کارمندان آن‌ها فراهم کند و البته مشتریان وفادار نیز درصدر فهرست دریافت تخفیف هستند.

تخفیف ویژه برای نظامی‌ها

اعضای خانواده نظامی و کارمندان سابق ارتش می‌توانند بهترین تخفیف را از طریق بیمه خودرو در شرکت «USAA» دریافت کنند. این موسسه درواقع برای اعضای فعال یا بازنشسته نیروهای مسلح و خانواده درجه‌یک آن‌ها از جمله همسر و فرزندان تخفیفات جالبی را درنظر گرفته است. پوشش‌های درنظر گرفته‌شده برای مشتریان این بیمه عبارتند از صدمات جسمی، آسیب به‌اموال، پوشش برای سرنشینان بیمه‌نشده، حمایت از آسیب‌های شخصی و هزینه‌های پزشکی. 

خدمات ویژه برای تاکسی‌های اینترنتی

همچنین شرکت «USAA» خدماتی را نیز برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی از جمله اوبر ارائه می‌دهد و هزینه‌های مربوط به‌بکسل و کمک‌های کنار جاده‌ای را نیز پرداخت می‌کند. این شرکت برای دانشجویان زیر 21 سال و دارندگان چندوسیله‌نقلیه تخفیف‌هایی را درنظر گرفته است. البته شرایطی مانند مسافت پیموده‌شده و برخورداری از امکانات ویژه درخودروها، تخفیف بیمه‌نامه را بیشتر خواهد کرد. پرسنل نظامی و خانواده آن‌ها نیز 60 درصد تخفیف دریافت خواهند کرد. 

تخفیف با ایمنی خودرو و وفاداری مشتریان  

طی یک قرن گذشته، شرکت بیمه «State Farm» به‌یک شرکت معتبر برای انواع محصولات بیمه‌ای و پوشش حوادث تبدیل شده است. این شرکت با وجود دیجیتالی شدن، اما شبکه‌ای از کارمندان را همچنان درسراسر ایالات‌متحده دراختیار دارد و همواره برای سوالات و نیازهای بیمه‌ای دسترسی به‌یک نماینده محلی امکان‌پذیر خواهد بود. 

پوشش بیمه‌های این شرکت عبارتند از پوشش مسئولیت، پرداخت‌های پزشکی، آسیب‌های شخصی، پوشش برای رانندگان بیمه‌نشده، کمک‌های اضطراری کنار جاده، بازپرداخت هزینه کرایه خودرو و مسافرت. این شرکت امکان خرید بیمه برای سایر وسایل نقلیه از جمله موتورسیکلت و قایق را نیز فراهم کرده است.

هنگام دریافت تخفیف، شرکت «State Farm» گزینه‌های زیادی را برای مشتریان درنظر دارد که ایمنی وسیله‌نقلیه و وفاداری مشتریان درمیزان آن تاثیرگذار خواهد بود. این تخفیف‌ها با توجه به‌شرایط و رفتار خریداران و وسایل نقلیه آن‌ها از 17 تا 20 درصد درنظر گرفته می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =