کد خبر: 227714
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

رئیس سازمان راهداری با اشاره به بسته شدن محور چالوس به دلیل احتمال وقوع بهمن، گفت: جاده هراز دیروز به دلیل عملیات راهداری مسدود شد که امروز بازگشایی شده است.

 به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از تسنیم،عبدالهاشم حسن‌نیا اظهار کرد:‌ روز گذشته با علم به تغییرات آب و هوا، بارش برف و باران و احتمال سقوط بهمن جاده چالوس، سازمان راهداری این محور را مسدود کرد. اتفاقا در مسیر کرج به سمت چالوس بهمن بزرگی به وقوع پیوست که خوشبختانه با توجه به مسدودن بودن این مسیر اتفاقی نیفتاد.

وی با باین این‌که همکاران راهدار در حال پاکسازی این منطقه از محور چالوس هستند، افزود: محور هراز نیز به دلیل عملیات راهداری در تونل‌های آن دیروز مسدود بود که امروز صبح این محور بازگشایی شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اعلام این‌که تردد وسایل نقلیه در جاده فیروزکوه برقرار است، تصریح کرد: جاده زنجان به سمت قزوین کیلومتر 60 به دلیل کولاک شدید موقتا مسدود شده و وسایل نقلیه از جاده قدیم تردد می‌کنند.

حسن‌نیا بیان کرد: با توجه به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی و اطلاع‌رسانی همکاران راهداری از مردم خواهش می‌کنیم فعلا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی یادآور شد:‌حتی در برخی مسیرها از جمله نجف‌آباد و داران-الیگودرز عبور کامیون‌ها از دیروز ممنوع شده است.

وی با اشاره به بارش‌های شدید در استان لرستان و استان‌های همجوار، گفت:‌ یک تعدادی از محورهای این استان‌ها آسیب دیده است که معاون برنامه ریزی و معاون راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای ارزیابی از خسارت‌های سیل در استان لرستان مستقر شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد:‌بر اساس جدیدترین اطلاعات بارش باران و طغیان رودخانه‌های در کشکان، خرم‌آباد و پل دختر زیاد بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =