جایزه ملی تعالی و پیشرفت به «نفت‌ پارس» رسید

شرکت نفت‌ پارس موفق شد در چهارمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت حائز رتبه نخست و جایگاه شرکت برتر بشود.

به گزارش «اخبار خودرو»،  همایش پایانی و مراسم اعطای جوایز به‌ سازمان‌ های این رویداد در روز یکشنبه چهارم اسفندماه سال جاری در مجتمع فرهنگی-آموزشی آدینه برگزار شد و در این میان قدیمی‌ ترین شرکت تولید کننده روانکار در کشور به عنوان برترین شرکت معرفی شد. 

در این همایش که با حضور ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و جمعی از مدیران ارشد نهادهای مهم کشور برگزار شد، شرکت نفت‌ پارس (وابسته به‌گروه توسعه اقتصادی تدبیر) موفق شد با دستیابی به‌بالاترین امتیاز در فرآیند ارزیابی، به‌عنوان رتبه نخست و شرکت برتر این دوره معرفی شده و تندیس بلورین جایزه ملی تعالی و پیشرفت را دریافت کند.

نفت‌ پارس توانست طی چهار دوره شرکت در این جایزه که براساس مدل EFQM ارزیابی می‌شود، ضمن تعریف و اجرای پروژه‌های بهبود، به‌سرعت رتبه تعالی خود را ارتقا داده و از تقدیرنامه سه‌ستاره در ارزیابی سال ۱۳۹۷، با سه‌پله صعود، به تندیس بلورین جایزه در ارزیابی سال ۱۳۹۸ و رتبه نخست در بین ۱۵۰ سازمان دیگر دست یابد. 

حمیدرضا خلیلی، مدیرعامل شرکت نفت‌ پارس پس از دریافت تندیس بلورین چهارمین‌دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، موفقیت به‌دست آمده را مرهون تلاش‌های همکاران خود درشرکت نفت‌پارس دانست که دو مسیر پیشرفت و کمک به‌محرومین را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده‌اند.

شرکت نفت‌ پارس به‌عنوان نخستین‌ شرکت تولیدکننده محصولات روانکار نفتی درکشور، درسال ۱۳۳۷ تاسیس شده و بیش از ۶۱ سال است که به‌فعالیت خود ادامه می‌دهد.

این شرکت به‌عنوان اولین شرکت بورسی ایران، درسال ۱۳۴۶ وارد بازار سرمایه شد و طی سه‌سال اخیر در نتیجه عملکرد درخشان و سرمایه‌گذاری‌های ارزشمند انجام‌شده، یکی از پربازده‌ترین سهم‌های فعال در بازار سرمایه است. ارزش بازار شرکت نفت‌پارس در بورس، از سال ۱۳۹۶ تاکنون، رشد ۱۰ برابری را تجربه کرده است. 

از افتخارات گذشته شرکت نفت‌پارس می‌توان به‌دریافت لوح تقدیر به‌عنوان واحد نمونه و ارزش‌آفرین صنعتی از وزارت صمت درسال ۱۳۹۷، دریافت تندیس از کنگره سراسری برند ملی درسال ۱۳۹۷، دریافت نشان ملی جایگاه شایسته دربازارهای خاورمیانه از اجلاس استقامت ملی درتولید و خدمات درسال ۱۳۹۷ و دریافت لوح تقدیر از هشتمین اجلاس روسای  رایتک درسال ۱۳۹۷ اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =